事隔兩年, 再次因為研修關係來到日本. 踏出成田機場那一刻, 吸了一口冰冷的空氣, 嗯, 果然是日本的味道. 我不知道怎形容, 但那的確是日本的味道. 已經沒有適應不適應的問題, 打從飛機著陸那一刻感覺就像回到另一個家. 公司安排了人接送, 但所謂接送竟然是指引我到正確的巴士站...... 使鬼你接咩我自己都識撘車啦 . dls !

酒店跟上次研修時一樣, 一般的日本business hotel, 形式等同service apartment 不過當然再cheap 少少, 但日本野差極都有個限到. 住的地方位於琦玉, 坐電車大約半個小時少到池袋. 方完百里有的都是一般日本小鎮俱有的娛樂設施: pachingo, game center, 居酒屋之類, 娛樂近乎零.

今次研修的成員有意大利, 有印度, 有尼日利亞, 有泰國, 有越南再加上日本人講師, 過去一個星期我聽盡各式各樣英語, 要多難聽有多難聽. 大部份時間我都要極集中精神才明白各位人兄的說話, 但每次集中精神我就開始覺得眼訓... 最後我只能坐在後排做公事, 簡中發問問題表示我有參與研修..

一個字講晒... 悶 ... 希望之後兩個星期可以快過 ..

(今日係池袋西武稍為shopping 後.. 心理稍為平衡 .. 聽日再搏殺!)

One Response so far.

  1. F4 says:

    娃.
    好掛你.
    快點回來.

Leave a Reply