2008最後一擊 !!

101. 愛做愛.
102. 做愛似是陽光空氣, 令我青春常駐, 容光渙發, 明艷動人 ....
103. ONS 是減壓, 發洩, 短暫沖電.
104. 不得不承認ONS效果短暫, 久不久就要recharge.
105. LTR 是分享, 交融, 享受.
106. 不得不承認LTR效果持續, 比美三大專櫃護膚品
107. 所以一段關係性是好‧重‧要!
108. 性‧格其中一樣不合, 外在條件多好都無得留低.
109. 個人認為努力‧自信‧技巧可以彌補大部份生理缺點.
110. 無樣又無身材仲要做死魚? 此等行為令人髮指,人人得而誅之!
111. 接吻是一切的起點, 亦是終點.
112. 做愛唔接吻等如食雞唔食皮:不如唔好食.
113. 良好的接吻技巧增進感情,良好的車輪技巧令你更"上"一層樓.
114. 打車輪時請張開口. 合實個口我會以為你無牙.
115. 打車讑係要好激情, 但無需下下好似游蝶式咁起勢撲埋黎.牙撞牙真係好痛!
116. 或者你餓左好耐, 但狂咬我嘴唇都無補於事.
117. 唔係唔咬得, 輕力的咬可以好high, 但只限高手.
118. 勇敢點伸條脷出黎, 我無毒架.
119. 最~~~鍾意錫錫下用鼻尖輕擦對方鼻尖, 甜到呢~
120. 我覺得無前奏就正式埋門, 好似係茶記食碟頭飯咁:都飽既, 食得唔過隱lol~
121. 當然好肚餓時,就快快趣趣醫飽個肚再算啦, 唔係要我等呀嗎?
122. 最~~~憎人由頭到尾一粒聲都無, 家下好難為你?
123. 但又唔好叫得太過份好似癲雞/鬼上身咁, 拍av咩?
124. 做時只係想聽到叫床聲, 麻煩關掉電視, 收音機, hi-fi.
125. 做緊時接電話是極侮辱的一件事, 就算係情人都唔可以.
126. 適當的調情說話令人醉, 過多的爛gag令我想殺人.
127. 唔好問我 "得唔得呀", "勁唔勁呀", "係咪好鍾意呀" 之類的癈話.
128. 基於無謂的惻隱之心, 我絕對唔會講真話.
129. 扮high扮高潮已經好辛苦, 唔好再要我講埋對白, 我唔係tvb出身.
130. 切勿用任何工具或身體任何部份拍/打/括本人身體任何部份.
131. 綁下手朦下眼好正常. 其實事先講好再激都無問題.
132. 兩個人一齊一段時間, 間中係需要新鮮事刺激一下.
133. 對於各種新奇玩意個人接受程度可以好大.但眼高手低者另計.
134. 睇完av搵人試係可以, 但麻煩事先自己練習下先
135. 新相識既萍水相逢, 無必要一下子去到咁盡.
136. 老相好既簡中換個姿勢/換個地方已經好有情趣.
137. 無需下下換十幾個姿勢其實唔會high d, 我淨係覺得好攰.
138. 簡中試下戶外活動都不錯.
139. 後樓梯, 天台, 操場,班房,大學裡的廁所...
140. 好遺憾8大院校只係試過City, HKU, Poly 同Ust.
141. 我覺得threesome成日要換位/就位/攝位好麻煩, 最爭同人share!
142. 除非兩個服侍我一個啦, 咁就唔同.
143. 做前洗得乾乾淨淨, 人開心時自己都開心.
144. 有時情到濃時, 趕唔切沖身就自己執生.
145. 如有任何不適已立刻叫停, 就算是情人亦無必委屈自己.
146. 世途檢惡賤人當道, 途中除condom者大有人在. 請永遠保持一絲清醒.
147. 無論什麼關係都好, 相敬如賓, 有來有往方為上等人.
148. 事後煙是一個習慣, 並唔係職業病!! 我唔係劉美君, 我無咁好本事!
149. by the way, 閣下現已收山, 以上一齊已經無乜關.
150. (我知你無興趣知)閣下現性生活美滿活, 多謝!

4 Responses so far.

  1. Albert says:

    Dear Professor WWW,

    Many thanks for the above heartfelt professional and kind advises in which I believe they are your essence of your experiences along the years. I will try my best to study and follow it all the way.

    With my best personal regards,
    Jim

  2. 葉志偉 says:

    134. 睇完av搵人試係可以, 但麻煩事先自己練習下先
    (還有的是,不要一邊看著av一邊跟著做。通常在有比較之下,av是比較吸引,而令至分心的!)

  3. 陳娃 says:

    無啦無啦.. 今日葉生一句:明明拍緊三級片除晒衫之後乜都唔做.

    我自己都覺得係.. 真係要收山啦..

    快d搵人接棒啦

Leave a Reply