薛小姐今年叱吒食白果, 無所謂.
可以由自己口中親口宣佈好友方大同得獎
相信同樣喜悅,
那一刻她的眼淚絕對是真情流露.

別怪我眼淺,
當薛小姐聲嘶力竭, 癲雞咁宣佈:
"我真係好開心…… 方大同!"
我也情不自禁流起眼淚來

用星光大道小胖老師的說法,
"穿透力, 感染力都很強, 我都起了雞皮疙瘩"
對, 比薛小姐任何一首歌,
那幾個字令我更感動.

喜極而泣,
從來都是最動人.

將來如果有一天朋友甲結婚,
我一定會學薛小姐大聲講一句,
"我真係好開心…"

3 Responses so far.

  1. F4 says:

    男朋友, HEY! 我想話你知...

  2. naruto says:

    我都感動
    但我唔信佢地有野喎!

  3. 陳娃 says:

    佢地點會有野呀.. 佢地只係best friend only ..

Leave a Reply