最近為方便和網路遊戲的同件溝通,
於是暫時將msn的名稱從英文名字改成一個中文別名.
單純的用意郤換來出乎意料的結果.

改名後的一個星期, 不斷收到兩種訊息
1. who are u????
2. omg !! i miss this name so much
(係,我的朋友都喜歡扮鬼妹仔)

想不到一個名字原來代表著一個分水嶺.
利害過照妖鏡, 一試便知新與舊

但我比較驚訝的是舊朋友看到這名字時反應之大.
朋友S說: "我們老了, 看到舊事自不然回憶過去".

當回憶快將彌留之際, 突然看見過去點滴,
我們會拼命捉緊, 這個我懂.
但我不認老, 我們不過才三十歲.
然後當同學開始說起從的這個那個時,我懂了.

我們不是老, 只是沒有從前快樂而已.

3 Responses so far.

  1. naruto says:

    我開頭唔知嗰個係你,亦唔知個名點解

  2. Ogake says:

    其實一click睇下張相 或者 睇番D history都會知係邊個架啦~
    但我都唔係好明你個MSN中文名係咩意思~

  3. Unknown says:

    omg !! i miss this name so much

    is it me? ha....

Leave a Reply