w: 現在人的是愈來愈沒有耐性了。那有時間慢慢磨合? 又或者說生活迫人,實在沒有那種閒情心思,不適合的,乾脆再找一個算。thats why 大家才set了那麼多條件,為的不過是減低偏差。其實一句到尾,世上又有那一個人能和自己完全配合?

黑: 最可悲的是你有耐性時,人家有沒有耐性?? 你願意試時,人家又未必願意,到人家肯啦轉頭又到你不願。來來去去結果都係得個吉。

w:  所以我覺得從前的盲婚啞嫁是很好的,不用左揀右揀,反正最後都是無奈,倒不如一開始便相信一切都是命,結果妥協之下又可以相安無事到老。

黑 : 咁就唔係咁講啦!! 從前因為那些什麼指腹為婚,結果眼白白看著自己喜歡的要和別人結婚,幾可憐? 無還無,有的話,最起碼和我過人世的人是我喜歡的,自由戀愛才是最重要。

w:  哈哈,咁我祝你早日搵到個。

黑: 大家咁話啦!

6 Responses so far.

  1. naruto says:

    盲婚啞嫁是很好的............係唔係心果句先?


    一段黑木瞳對話分三次出,勁呀你

  2. Anonymous says:

    情若真,不必相見恨晚,見到一眼再不概嘆,
    情義似水逝去此心托飛雁,
    遠勝孤單在世間。

    情若真,不必驚怕聚散,變化轉眼也應見慣,
    誰願去揮慧劍此心托飛雁,
    縱隔千山亦無間。

    愛比朝露,未怕短暫
    存在兩心堅,情不會淡
    別去己經難,重會更艱難
    愛火於心間,不冷。

    今池

  3. 陳娃 says:

    大叔
    段對話咁悶, 一次過出晒無人睇呀 haha

    今池
    點呀你..

  4. naruto says:

    下次叫我王子,好聽D

  5. Anonymous says:

    其實你寫得幾好呀~
    ^^

    邪留丸~

  6. 陳娃 says:

    大叔 .
    一個波羅 點都唔會變做一個橙 .
    你做唔到王子架la

    邪留丸
    謝謝^^

Leave a Reply