都說香港人是喜歡插人、羊群心理而及缺乏思考。


看,人家隨隨便便寫一篇文擺明要你插,你班友即刻起哄摶命插,聽話到呢。一整晚facebook一版下來都是評擊她的文章,瞬間成為各大討論區頭條。我當然要撈撈油水,借點人氣。

高慧然小姐的招數是否高招見人見智。人氣是有了,「慕名」而來的好事之途應該不少,但畢竟名譽有損最後埋單計數可能只是打個和。最大得益者始終還是爽報吧。

關於內文的抨擊

看到網上一眾弟兄的慳啲、收皮之聲始起不絕,高呼港女食屎。well,弟兄們假若有天有件豬扒追你,我唔信你唔會唱衰人九條街囉。更甚者,食完再唱衰人九條街。

弟兄們,天國近了,各位應當積福。


4 Responses so far.

  1. naruto says:

    最好笑係自稱靚女囉,又夠膽放張相比人睇喎

  2. naruto says:

    乜留言D字咁細架,係咪你都想比人插呀?

  3. 陳娃 says:

    我係自己部電腦睇好大隻喎 !

    by the way 我想搵你幫手改動下個版面好耐架啦. 但你又咁忙.. haa

  4. Tat says:

    你用IE係大番少少,其他BROWSER都係細呀,我係PC用Chrome都係咁細。

Leave a Reply