鍾嘉欣有幾好/難聽, 我唔知亦唔想知, 但林峰以前真係有一首歌好好聽, 唔撚聲o架.

事先聲明, 呢個blog並唔係西歌鬥一番個friend, 唔使投票. 不過我唔介意常在心的fans post 個blog 比較下.

記得忘記

明天過後 來揮一揮手
天高地厚 就此各自暢遊
忘記玩偶 忘不了蕩過韆鞦
縱使雙手多麼緊扣亦要走

從此以後 誰也不回頭
一早熱透 汗水切勿倒流
忘記沒有 忘不了路過沙丘
愛到枯乾都找不到綠洲

你在我記憶旅行 每步也驚心
跟你踏過許多足印 捨不得轉身
你贈我太多見聞 拿不走的熱吻
多努力 放低偏不會忘記 苦戀紀念品
純屬過路風箏不懂愛別人
寧願以後只可分享半滴昒

浮沙滿地 沉重的傳奇
沙粒極重 任它浸沒眼眉
忘記道理 忘不了亦會別離
在你掌心之中刻上自己

林峰-記得忘記.mp3 -  

2 Responses so far.

  1. F4 says:

    鍾嘉欣有幾好?
    好好囉.

    相擁著遊世界 向初戀參拜
    多麼遠 多麼近 夢太美
    夜已深 繼續逛街
    相戀像遊世界 日子多飛快
    My Love My Love
    若老了也會愉快天真如一個少艾

    唱你呀!

  2. 陳娃 says:

    DLS . 十年無人留言一留就留個咁西既...

    我覺得林峰好d

    多努力 放低偏不會忘記 苦戀紀念品
    純屬過路風箏不懂愛別人
    寧願以後只可分享半滴昒

    唱你呀 pk !

Leave a Reply