我想喜歡怪物追逐血腥核突打鬥場面的朋友,應該會屌爆這套戲吧。

大部份時間都屬文戲,而出現的那隻怪物,坦白講亦弱雞到不能,經典追逐場面完全欠奉。追求視覺快感的,大概中途已經開始界凳。

作為Alien 的粉絲,或許這套前傳頗令人生望。

但像我這等畢生喜歡發掘別人秘密,好奇心旺盛的八婆,郤看得緊張刺激。

皆因今趟要玩的是X-FILE。

從開首發掘古積起,而點題道出目的是找「真相」。兩個小時,向著謎題中心慢慢推進,緊張的不再是後面有多少怪物追殺,而前面倒底藏著什麼秘密?

由1978年異形那種,打鬥逃命I WILL SURVIVE !,到2012年普羅米修斯的,i am survive but who am i ? 由原始的求生,到心靈上的尋根。導演要話你聽,隔左30年佢係有進步的。

當然,賤格的電影公司絕對唔會就咁放過你,一個謎團解釋了郤引發另外十個謎團。這並不是單元式的X-FILE,這是一個更大的PROJECT。

期待前傳續集。

4 Responses so far.

  1. naruto says:

    我想喜歡怪物追逐血腥核突打鬥場面的朋友,應該會。。。喜歡你

  2. Tat says:

    咁毒的呢位大叔....
    我想講呢,睇完你呢篇野,真係唔多想去睇套戲囉。

  3. 唉!我都睇左! 癈 x 10000 !

    之前我都有睇 cabin in the wood, 呢套係「西」x 99999999

  4. 陳娃 says:

    naruto
    你..你好毒

    TAT
    可以睇下佢會唔會有前傳OR 續集再睇番DVD都唔遲..

    CHISEENJAI
    都唔係好癈既.. EXPECTATION有唔同..

Leave a Reply