周秀娜獲邀請出席於科技大學舉行, 由嶺大文化研究系副教授李小良「解讀『周秀娜』現象」講座。老實說我頗為期待. 周小姐初出道時對她沒甚感覺, 直至看過她的專訪才刮目相看. 比起一眾o靚模, 我相信周小姐絕對是有腦之人. 而周小姐答應出席, 相信她頗有自信可以藉今次講座一洗大眾對她的看法

可惜觀乎昨天的對答撮錄, 周小娜未能交出一份亮麗的成積表.

李:你覺得呢個年紀o既人,有乜共同特色?
周:冇電腦會死,好多時o係網上搵資料。
李:除o左呢樣,生活上呢?
周:大家都好鍾意好爆o既o野、差異好大o既o野,(全場笑)例如巴士阿叔。
李:有乜差異?
周:er……(答唔出)大家都追求刺激,依家年輕人好鍾意玩自拍,我都係其中一個。
李:你係咪覺得呢代人好鍾意激烈情緒同情感上得到愉悅?
周:好深喎。(全場大笑和拍手)
李:自拍愉悅係咪快樂一種?自拍同反叛有冇關係?
周:個個定義唔同,以前鍾意,依家係工作一部分,o的人用呢種方法放上網,證明自己o既存在。
李:自拍同反叛有冇關係?
周:你指情色成分?
李:唔係,我指係反叛……
周:我覺得自拍好開心。
李:有冇曾經後悔?例如為讀書冇睇一場騷。
周:我好後悔冇好好讀書。
李:對於我冇睇騷,你有乜comment?
周:教授,我好難comment你。(部分人拍手)
李:依家年輕人係點?
周:我唔係好理解依家o既年輕人,因我都唔了解自己,要搞掂自己先。
李:咁你有冇衝動同欲望梳理自己?
周:你可唔可以講多次?係咪逃離?
李:係好好了解自己。
周:會呀,有時唔知自己做緊乜,係想知自己點解要咁做。
李:你覺得年輕人追求自己或做緊乜o野係咪好重要?
周:好深。我諗係重要o既,唔係追求自己,係追求自己o既目標,係無止境追求更高位置,對我o黎講係一種快樂。
李:快樂對你o黎講係咩?「你快唔快樂」?
周:快樂,我好鍾意自己o既工作,雖然過程有唔開心、有困難。快樂係自己追求,唔可以停留,要知道自己為乜而笑。


可惜可惜. 有理由相信是經理人公司有要求盡量收斂和抑制. 寧願答得無寧兩可都不要答錯. 其實走到這個地步又何苦裝成熟扮玉女? 我們需要的只是類似楊千嬅敢言敢性, 但後生同靚過楊千嬅既烈女而已.

有智慧同有學識是兩回事, 這點大家都心裡有數. 而周小姐的年齡,學識及社會經驗, 有些提問是無可能懂得回答或答得好. (亦相信大學生都無乜邊個可以答得好) 反正左右是個死, 可不真一點, 串一點, 甚至反客為主將問題推回給教授, 拋磚引玉相信效果會更討好.

看撮錄李教授似乎一早已經標籤了周小姐, 提問中想誘導周小姐答出他心中的答案. 一條問題不成, 便轉問另一條. 直至提到"快樂"兩字便窮追猛打. (據報章所述, 李教授前後問了3次 你快樂嗎) . 我不知教授背後的目的, 表面上是想搞gimmick 多於一齊學術性的討論. 背後似公審周小姐.

不打緊, 一定會再有機會. 轉形象都不能急於一時. 好好累積經驗, 智慧下次要好好把握. 露暈我知你一定可以成為新一代奇女子, 我撐你 !!

p.s. 記者訪問在場學生, 其中一位科大人文學部研究生詹先生表示:「有人說口靚模無腦,可能她未準備好吧,她的回答對學生沒有幫助。」 陰公, 原來研究生都係讀屎片. 請問你預期周小姐的回答會有何幫助呢 ? 難道你真以為她是一個大學講師? 訓醒未呀?

2 Responses so far.

  1. naruto says:

    應該喺會場加設簽名會;

    其實佢仲細個D學生,win嘅係態度囉

  2. casper says:

    so far我幾鍾意佢既態度, 起碼叫敢作敢為! 最鍾意佢答欖枕事件, 佢話人地轉佢個攬枕返屋企做咩, 佢控制唔到!!

Leave a Reply