是夜公司聖誕趴地緊接同公關(酒)女飲酒. 相信今晚無可能寫部落 索性公司下午求其立立雜雜乜都寫下

1. 何解最近咁好火? 真的小小事情即火氣攻心. 我燥到在地鐵扶手電梯看見前面有人擋著去路, 便忍不住喝罵, 人家道歉我還想(想only) 回他一句"我打你一巴然後say sorry好唔好?" 唉, 其實都是小事. 難道我真的太耐無搞野/無野搞? (太耐的definition人人唔同, 唔好比較!)

2. 講起燥 我相信是遺傳. 有段時間懷疑老母更年期, 每日都燥到像食了十萬斤火藥. 當時我和同學常研究到底太太或靜心有沒有製造香薰. 靜心香薰 - 既然老母否忍自己更年期, 諱疾忌醫. 只有用靜心香薰才能神不知鬼不覺舒緩更年期負面情緒, 你話係咪好偉大先?

3. 最近老母找親戚的外傭, 嘩 好堅 真係好堅. 收200蚊 中午12點做到7點, 除煮飯以外你可以想像到的家務都做了. 我有習慣在窗邊抽煙, 煙頭便丟在窗外的台上集中處理 (ok 我知我好無公德). 姐姐竟然連這些煙頭都幫我清理掉! 我和老母討論過, 她是喜歡做家務. 愈難搞愈亂挑戰愈大滿足感亦愈大. 何解有如此結論? 因為她一定要按照她意思擺放物品而我們無法阻止. 每次她收拾完後, 我都要花時間找回我的鞋子及一齊日用品. 她其實在跟我們玩遊戲.....

4. 最近一直嘗試"理解" 我已 "知道" 的道理. 不果.

5. 每天在辦公室都好無聊. 我今天的娛己節目為幻想黑面師兄同F4係一對couple. 當然f4是top而師兄係.... 諗起都覺得好好笑.. hahahahahahahahha (ok 你唔識佢兩個 我知一啲都唔好笑, 講第二樣)

6. 狐忍最近似乎拖得太長太亂, 希望不會像通靈王那樣難尾. 難得的好漫畫實在不想落得如此下場.

7. 藏馬說的: 千萬別輕易使出必殺技. 假若使出了, 那表示你隱藏著更利害的後著

8. 我開始唔知自己講乜 .. 再會

6 Responses so far.

  1. F4 says:

    我今天的娛己節目為幻想黑面師兄同F4係一對couple. 當然f4是top而師兄係.... 諗起都覺得好好笑..

    你呢個幻想好特別!

  2. naruto says:

    1/咁火係咪燥呀?飲夏枯草啦,或者買枝健康工房海底椰,7-11買,比個印花我

    3/”姐姐同你玩遊戲“作為title,應該收視會上升

    6/套套漫畫都係咁架啦,前排“日式麵包王”爛中序爛呀

    7/咁如果我有幾樣必殺技呢?

  3. Anonymous says:

    And I thought Fat 4 was a total bottom tim!!

  4. Ogake says:

    要火, 日日都有野令你火, 日日都咁火好辛苦架, 不如你一火就諗師兄同F4啦! 咩都媳晒呀!
    輕鬆D啦香港人~`

  5. F4 says:

    雄兔腳撲朔, 雌兔眼迷離, 兩兔傍地走, 安能辨我是雄雌?

  6. 陳娃 says:

    f4, 你好野!

    搞乜鬼成日有啲匿名英文留言

Leave a Reply