1. 求其寫係本世紀偉大發明.. 每次飲完酒我都要求其寫..

2. 公司24號有event, 找了公關女幫忙. 今天有記者(by the way, 個記者好正) 來公司訪問老總, 全程2個鐘. 發覺自己日文退步了. 聽得不是很好. 正日整個event 要傍住老細做翻譯, 有點擔心. 亦因此, 又興起日本3個月練日文的念頭. 但錢呀~~~ 時間呀 ~~~~~ 看來應該無法實行了.

3. 身邊"有個人"疼錫和關心自己, 不論是什麼關係也好, 在這個非常時期, 我由衷感激.

4. 今天一個早上 發了求職信到所有日系agnet. 明天開始要看jobs db, 2010 一定要轉工. 人, 不進則退, 工作如是 感情如是 做人如是.. ..... 既然不能進 那就只好退 無為勉強 害人害己.

5. 打上面第4點時, 已經想好第5點要說什麼. 偏偏打完第4點時, 念頭已經飄走了. 撞鬼

6. 這兩天, 不停聽 "不要驚動愛情". 喜歡是因為我羡慕世上還有人能愛得那麼單純. 最少我不能. 那, 我只好聽聽童話故事 安慰自己.

7. 27號開始減肥. 講得出 做得到. 做唔到一世無仔溝 (無咪無lol 頂多我溝人...)

8. 好眼訓

4 Responses so far.

  1. naruto says:

    減肥要問某人啦,佢係呢方面嘅專家

  2. Ogake says:

    樓上: 你唔講我唔覺, 欣宜呢?
    WWW: 有人關心疼錫係幸福既事, 好好珍惜呀!

  3. casper says:

    如果你話減肥講得出, 又做唔到, 一世冇愛做會有毒d!

  4. 陳娃 says:

    naruto
    我自己有自己一套, 好快減到

    ogake
    珍惜..珍惜..

    casper
    你個人唔使咁毒既!!! 不過你放心 我實減到!

Leave a Reply