看到鍾無艷, 我突然想起了這首歌

在我從人類進化(退化?)成娃科類動物之前,
我也曾經天真過, 單純過.
(果時連粗口都唔識講架, diu la ma)

話說當年中學畢業時, 我寫了數封信給感情要好的同學,
大約是感激他們多年來的友情, 以及對我的照顧
(我當年真係好感性, 而唔係敢性架 ~~~)

我亦寫了一封給一位我暗戀已久的同學,
內容就是矜持的歌詞



結果, 多年來那個同學再沒有跟我說過話.

5 Responses so far.

  1. Gary Lam says:

    原來的而且確係真真實架... 每個人都真係有過去架... 家下係點, 睇下佢以前受過0的乜就略知一二啦~

    你因為 "矜持" 而失去矜持, 雖然唔知係咪好事, 但係碼以後都唔洗好似朋友甲咁死日話要死呢條防線先丫....

  2. F4 says:

    你咁講當然嚇走人了.

  3. 陳娃 says:

    唔好話嚇走..

    有些事做了後悔好過未做而後悔

  4. naruto says:

    為自己追求幸福,
    表白唔駛後悔

  5. F4 says:

    我明你講乜.
    我遲些寫一個類似的親身經歷給你看.

Leave a Reply