強迫症, 疾病名稱(英): Obessive Compulsive Disorder
病者不由自主地重覆思想或行為,次數多得嚴重影響正常生活。強迫症是焦慮症的其中一種,患者透過重覆思想或行為,焦慮意識就會減低。當焦慮感加強,重覆行為又會再次出現。患者通常都知道自己備受重覆行為所困擾,但沒法子停下來。

病徵:重覆行為,如洗手、檢查物件、潔癖、固執等等

OMG, 起初以為強迫症只不過是不停重覆某個動作, 例如碧咸的冰箱裡一定有雙數的可樂, 而且所有logo 都要向外. 又或者是鄭臭四在孤男寡女中不停抹廁所.

原來潔癖都係病徵 !!!

死啦死啦, A君(簡中換下名啦) 經常以為自己應該係單數 (不由自主地重覆思想) , 開心時又會以為自己是雙數. 但一焦慮例如要進行某些深層進入運動時, 又會忽然間又以為自己是單數 (重覆行為又會再次出現) 再加上潔癖 ... 想不到身邊的朋友竟然有強迫症! 大家應該多關心A君, 不要再在blog 上說他的是非吧, 否則他一焦慮.. 病情又會惡化 !

但照這樣看.. 又好像人人都有強迫症, 焦慮時好想拍拖. 當焦慮減低時又會想分手, 分手後一段日子又忍不住想再拍拖.. 明明知道經常換畫不好但又停不下來.. 病徴是不停檢查自己/對方電話...........

到底我們是否都有病?

5 Responses so far.

  1. naruto says:

    去到邊都有A君嘅連載,好紅呀!

  2. Gary Lam says:

    哇吓~ 家下潮流興 ABC 呀?
    好多個 BLOG 入面唔係 ABC 既對話, 就係用代號 ABC...
    真係唔知 ABC 君既真身係邊個呀...
    我諗未必個個 ABC 都係同一人, 否則佢一定會係有精神分裂症...
    呢個係一個謎...

  3. F4 says:

    我想A君知道他喜歡雙數還是單數的.
    這只是個人習慣呀.
    不過聽他說他的冰箱裡一定沒有雙數的可樂, 因為他喜歡整潔,連冰箱都喜歡3成滿的.

  4. naruto says:

    "冰箱喜歡3成滿"同"雙數的可樂"無沖突

  5. john says:

    咩係單數咩係雙數呀? 死喇, 我好蠢TIM...
    點分嫁? 點知道自已係雙定單嫁?
    咁, 我係雙定單呀?...

Leave a Reply