生病了。 我是那種一年才生病一次,一病便久久不愈。

很討厭感冒時那種無力感。全身軟綿綿的渾身乏力,偏偏神智又異常清醒。想玩不能玩、有酒不能喝、有愛不能做,苦不堪言。

一向大病都跑到聖保祿醫院,貪其醫生細心藥物見效。這次是大改裝後第一次看病,想不到,唉~

玩分流玩系統玩工作指引,從登記處把關的陳四萬姑娘開始便預計這將會是另一個米之蓮陷阱:服務好到加零一但質素惡劣,完全本末倒置。

前後醫生只是望了三十秒,便急速將我推離病房拿藥去,全程有如吃快餐唸急口令換獎品,差在未說 「要講的說話我已經講完,請你離開」 。我也知我不過是傷風感冒,不用探肛不用深喉。但那趕頭趕命的態度令人討厭。

最後埋單兩餸一湯連診金才250比天一還要便宜,我想聖保祿醫院身體力行完美示範何為做爛市。

怕且那些藥的side effect應比本身藥力更強,不吃也罷。索性把心一橫送贈未上電人仕,怕且會chok樣大讚呢啲加茶正呀!

7 Responses so far.

  1. naruto says:

    你送左D藥比人?你食乜呀咁?

  2. 陳娃 says:

    無呀 講笑jar 無送俾人 但都無食藥 .. 淨係飲水食維他命c同訓覺囉

  3. Anonymous says:

    你睇醫生嚟做乜...??
    你都無食佢開啲藥...
    = =

    保重+快啲好返喇...


    邪留丸~

  4. naruto says:

    藥都唔食,擺明呃醫生紙啦

  5. Phil Chan says:

    "有愛不能做,苦不堪言", "不用探肛不用深喉"

    寫文功力好咗噃。我笑了!

    BTW, 保重!

  6. Tat says:

    不用探肛不用深喉
    你連睇醫生都想得到快感?

  7. 陳娃 says:

    NARUTO
    啲藥唔得.. 唔食好過食 食左衰多幾錢

    phil
    最緊要你鍾意 haaaa
    tks!

    tat
    well 我地係隨時找樂子的 !

Leave a Reply