和朋友說起看中醫,大家都嘆說好中醫難尋。才疏學淺,不敢亂評人「無料到」,含蓄一點用一個「夾」字。不是你不好,只是我跟你實在「唔係好夾」,無奈分手say goodbye。

中醫就是這樣麻煩令人郤步。先要找好醫師,然後又要解決吃藥問題。夾到又代煲藥自然好。不設煲藥嗎 ? 退而求其次雖然藥力差點,藥粉都照殺。遇到好的又沒藥粉時最慘。不是自己不能煲,實在試驗多次,無唯再虐待自己。

還要選地點呢 ! 雖則聽聞九龍城呀,沙頭角呀有什麼傳說神醫,不過也不想試了。朋友說得好 「脫離了生活的軌跡,再好也無用。」

番工放工回家路線不順,勉強自己試,再好第三回後必定因為 : 1. 啱啱先開完會,趕唔切!! 2. 落咁大雨,由尖咀去九龍城再番銅鑼灣.... 都係算啦。 3. 約左朋友8點係銅鑼灣,家下趕去又趕唔切番黎喎 。 4. 今日終於趕得切啦 ! diu ! 人地今日休息等等等等,而最終放棄。何必挑戰自己呢? 客觀因素不利,非得靠堅韌意志。但家下不過係睇中醫,又唔係揀老公......

更何況我若有那麼多意志,我情願用來減肥 !



One Response so far.

Leave a Reply