來回英港長途機共24小時,睡不著,結果看了7.5 齣戲。

一直想一口氣看完「魔戒三部曲」的導演版,聞說一共剛好十二小時,如果國泰能提供你說多好呢。試想除了坐飛機,實在想不到何時會坐在家中十二小說一齣電影,或許要等失業時.. (啋~!!)

結果還是按照以往規律 :

1. Weekend



香港沒有,DV998也沒有的。

二十歲開始看基佬電影,看了十年,說真的沒幾套好看。這是難得的一套,不浮誇不造作。兩人間一段又一段的對話,簡潔地道出了基佬一生所面對的人生課題。在英國underground也有好多DVD的廣告燈廂,似乎在當地也甚有回響。


2. The Rum Diary (加勒比醉愛日記)


飛機睇戲最好的地方是,遇著無聊電影,可以飛 ! 

無重點、無劇情可言,唔燃知想點,飛左半套戲 ! 

3.  奪命異能(Chronicle)


有些電影,你很有興趣但又不大捨得入場、甚至連DVD也不捨得,但仍然好想看的電影 (呢套究竟會係咩戲呢!!??)  

意外驚喜。有點散漫但OK啦~。喜歡那些超能力畫面,拍得逼真 (但明明我無見過真架喎,,,,) 


4. X-Men First Class 


翻睇電影。

熟悉的劇情有助平衡心理。例如上一次長途機,我看了3次 fantastic 4,Chris Evan 令飛行時間忽然縮短一半。

今次是新寵Michael Fassbender。 驚人發現原來他就是男版張柏芝,話喊就喊,而且每一套戲都要喊,而且每次表情都一燃樣。不過,他仍是好戲、而及好長之人 。

5. Incredible loud extremely close 


其實無興趣,但看到cast又覺得「應該」要看的電影。

嗯,蠻感人的,如果由當年billy elliot 裡的Jamie Bell或home alone 的Macaulay Culkin、甚至basketball diary 的leonardo 做主角的話。

6. Sherlock Holmes - Games of Shadwo



唔使用腦既戲。

我明明沒按fast forward,但何解電影速度比fast forward更快呢?  多謝您,個半小時因為你縮短成十分鐘,然後看畢5秒內已經將電影內容完全遺忘。

7. 失戀33天



強國電影

還蠻有趣的,雖然很公式。

8. 開心魔法



有線電影。

你永遠永遠唔會俾錢,但又好想知道有幾爛,唯有等有線或者,等上機。

用10分鐘飛了半齣電影,頂唔住轉台。公平點說,特技效果還真不錯,至於電影本身嘛......... 

只能說句 : 黃百鳴,你好野 !

4 Responses so far.

  1. 7.5 套....GOOD..

    我最多都係連續4套..睇到眼光光!

  2. Anonymous says:

    好想睇weekend....

    王小賤冇可能係直囉?!

  3. naruto says:

    7同8都睇,真係好悶,瞓唔到咩?

  4. 陳娃 says:

    CHISINJAI
    其實. 係來回夾埋7.5套既.. 不過去果程都睇左5套..

    WEEKEND 真係OK. 同埋王小賤就算真係直.. 我唔覺得啲正女會頂得佢順囉..

    NARUTO
    去果程12個鐘完全訓唔到.. 番黎果程反而訓左8個鐘

Leave a Reply