一向體毛甚多 (有人話代表性慾強, um.. well.. 見人見智啦 ) 面上的鬍鬚剛刮了半天又長出來. 而且毛身比較硬, 如果用電鬚刨的話, 永遠刮不乾淨. 試過強行剃淨鬚根, 結果唇上下的皮膚都給剃損了.

但用剃鬚多, 情況休不見得好. 每天刮的話還是會敏感. 長出一點點紅瘡. 但情況不算嚴重,所以在不乾淨與敏感之間. 我選擇後者. 最多改成隔日刮鬍子, 減輕敏感.

有次陪女朋友上脫毛中心, 營業員姐姐一看便說, 你的面毛因為刮不乾淨 所以倒生形成敏感只有脫毛才能根治問題. 細問價錢後嚇了一跳. 最後當然不了了之.

後來有一位朋友建議某品牌剃鬚膏. 轉用後敏感問題得到解決. 雖然價錢比一般貴了一點但一支用上幾個月, 相信用一世的錢也不及脫一次毛貴.

得唔得, 除了看個人喜好, 也看自己本錢. 我有的話, 我想我也會選擇那超昂貴脫毛療情. 當然脫了是否一了百了, 效果是否你真的想要, 那又是另一回事. 現在用的雖然有少少問題, 但既然夠好, 那就不用再自尋煩惱.

說倒底, 任何一個組合都會有各自煩惱. 可以選擇接/忍受, 但亦會有解決方法可以令自己舒服一點. 視乎你有多努力去找. 真喜歡的話, 其實該努力嘗試.

我在提點自己不要忘記

4 Responses so far.

  1. naruto says:

    脫毛?無鬚咪仲核突

    毛硬。。。血氣旺呀,後生仔呀真係

  2. Anonymous says:

    有鬚仲"型仔"
    洗乜玩脫毛呢...

    邪留丸~

  3. 陳娃 says:

    毛硬啫 又唔係xx硬 . 點算血氣旺呀

    成面剃唔乾淨既鬚根 真係好核突呀.

  4. casper says:

    有時就係咁, 冇鬚既人就覺得有鬚根好型, 有鬚既人就覺得鬚根好核突好麻煩!!

Leave a Reply