上個星期接了翻譯的freelance,做了幾天
結果寫blog 的時間都沒有.

ok,其實是因為懶無心機寫.

講開無心機, 仲記得年頭設下目標,
沒有一樣兌現. blog當然愈寫愈少,
書就已經三個星期完全無睇
減肥? 我應該比之前肥了五磅,
脾氣更是一"發"不可收拾.
改變確實不能一下子勉強來.

人活到這麼大, 還是那麼天真.
早知道一開始訂下2009年目標為
每日擦eye cream 可能會更好

最近腦海中經常有一個問題困擾著我
亦是無心機寫blog的原因(ok 又姓頼)
現在介乎開竅與執迷不悟之間

最近又聽到梁靜茹的"勇氣" ,
明明聽過數百遍, 但今次第一次留意到
原來有句這樣的歌詞
"如果我的堅強任性, 會不小心傷害到你
你能不能溫柔提醒, 我雖然心太急 更害怕錯過你."
果然是言者無心.

做乜愈寫愈西. 算唔寫..
努力努力, 仲有個2008年結局要寫.

One Response so far.

  1. naruto says:

    我做年頭許下目標直頭打沉,不過我仲覺得有機達到

    ps:我諗日日擦eye cream都唔易囉

Leave a Reply