日本出差時,零零碎碎的拍了些照片,閒來無事POST一點上來分享一下。




我想日本的麥當勞應該早已超越了速食快餐吧。所有食物都是即叫即做 (並唔係香港果隻,即時將啲煮好既材料夾成包就當即叫即做囉) 已經和快餐扯不上關係。還有那種禮貌和專業,大概在全世界任何一間麥記也找不到。還有還有,所有女員工都需要化全妝,而那個妝比國泰空姐化的更專業。




在雜貨店看到有一行專賣剪刀的。左至右,超長型巨剪、有剪刀上附有尺寸記號的、彎型的、防粘貼的、打孔型、左撇子專用。 我想搜括全香港的文具店,也不能集齊吧。

這就是日本人驚人的貼心,總會想到你未想到的。雖然大部份時間我覺得多9魚。




多少年來,我幻想過無數次我會在地鐵遇到一個張孝全模樣的男子,醉倒地鐵站。然後我會很好心的扶起他,送佢番我屋企,你知啦,條街好危險架嘛! 

但多少年來,遇到的都是這些中年阿伯....

次次都俾人截糊!




上文意思是 「呀!! 秋天來啦. 要換季啦!! 」廣告屬於東京LUMINE的廣告。

就是喜歡日本人這種幽默感,但奇在日本人本身一點也不幽默。



出差時,久不久也有機會吃一餐好的。



 很喜歡日本的卡樂B !



6 Responses so far.

  1. naruto says:

    可能你(扮)醉倒,有個張孝全模樣的男子嚟扶你呢

  2. 欣宜 says:

    日本卡樂B有咩唔同?

  3. Phil Chan says:

    張孝全模樣的男人,應該係台灣搵先啱嘛。

  4. 陳娃 says:

    NARUTO
    EE 你咁祝福我.. 唔似你作風喎!

    欣宜
    你話心理作用都好.. 真係好食啲 !

    PHIL
    日本台灣其實差唔多樣.. :P

  5. naruto says:

    我得把口衰啫,好人嚟架,唔係唔知呀?

  6. 陳娃 says:

    NARUTO
    我當然知你雖然口衰樣又衰.. 不過係好人黎既.. HAHAHAHAHA

Leave a Reply