當年Eating Out 爆紅時,也曾看過。可惜找不到字幕版,不太明白好笑在那﹐不過一眾男演員不停的露郤令人印象極到深刻 (笑)。

露得出兇的,大概是Eating Out2 的Marco Dapper。我甚至不記得他有穿過衣服。







身材極好,可惜我對花靚一向唔過電,對他也就不了了之。你知啦,好多仔要睇架嘛。

想不到事隔多年,他竟然進化成我最喜愛的大叔類型,雖然他還不過30 ...




呢個真係不得了,從此列入清單,要不想好好疼錫他 (流口水中)








我知你地要睇除衫.. 來啦來啦. 
(BY THE WAY,上網SEARCH 的話有三點畢露照。不過自從睇慣Michael Fassbender一類好野後,咀刁了。其他的. UM... )

















6 Responses so far.

  1. naruto says:

    你個blog得番鹽花咁嘅?

  2. Phil Chan says:

    咁樣已經係大叔喇!?OMG!正值壯年Chok/扯都行噃!

  3. 欣宜 says:

    好喜歡呢個系列喔!!

  4. 陳娃 says:

    NARUTO
    點會呀.. 有寫其他喎. 定還是你淨係睇到鹽花 睇唔到其他呀.. HAA

    PHIL
    28過後一律成為大叔啦.. 無情講

    欣宜
    最緊要你鍾意.. HAA

  5. naruto says:

    28就大叔,咁你嗌我大叔真係比足面囉

  6. naruto says:

    超,兩篇鹽花之間寫得兩篇

Leave a Reply