先跳一跳講第二個親戚Z,Z屬於我袓母兄妹的分支,嚴格來說仍有血綠關係.

親戚Z 平時不大來往,因為人家幾撚有錢,我家不想叨人光所以盡量多多遠離。平時老母只是偶爾和她通通電話,過時過節從來不見。

話說有天親戚Z 打電話來說她妹妹在台灣病倒(頗嚴重那種),想"匯點錢給她"。語氣大概是 "佢咁可憐,我地一齊夾份打救佢啦" 咁.

我老母不怪她言語刻薄,一心只想幫人,於是二不話說說可以找台灣的親戚直接拿錢過去,這會比較方便也節省手銀行的手續費,老母問親戚Z要給多少,親戚Z非常大支野地說 "五千台幣啦"。

老母失笑,五千台幣大約才不過一千港幣,老母沒想到親戚Z那麼有錢,對細妹也不過如此。anyway,老母依舊說轉頭幫她幫她辦妥。

大約過了三十分鐘,親戚Z又再打來說 "我細妹話佢仲未收到錢喎!"

哈! 真係老娘都有火,老母禁不住發功。

"阿表姨,我搵人辦事落街去銀行撘車都要時間,邊有可能咁快搞掂呢? 更何況你仲未俾錢我,你使乜咁緊張? " 親戚Z即收線。

老母收線後即時破後大罵 " 你真係當我係超人,轉頭就飛過去呀? 雞碎咁多係到依依哦哦,我每次去台灣都會探佢細妹,起碼都放低一萬台幣俾人買零食。五千蚊就以為自己好巴閉! 咁緊張咁有心就自己飛過台灣睇啦!!!"

老母,你好野!!

6 Responses so far.

  1. Anonymous says:

    "次次都放低一萬台幣俾人買零食"

    Wa, Auntie so 豪 ar!

  2. 哈哈﹐你仲未俾錢我, 你使乜咁緊張﹐啜核程度直迫黃韻詩。

  3. naruto says:

    唔係講少,你阿媽D親戚咁似我阿媽D親戚嘅

    天下親戚一樣X

  4. casper says:

    唔啱嘅? 我d親戚都係一X樣, 越有錢越孤寒!!

  5. 陳娃 says:

    auntie, 唔係豪. 佢敬老啫

    best actor
    係呀 呢啲八婆戲真係好好睇 !

    naruto
    係天下八婆一樣x

    casper
    因為佢地孤寒, 所以有錢 .

  6. Karvitz says:

    死喇!點解個個屋企親戚都係咁?但我D 親戚又噢畸喎!我諗最大可能係因為屋企無咩錢可以俾人鑿 :P

    你地富有人家係多 d 豪門恩怨喇 XDDD

Leave a Reply