起初,是一視同仁的。

都是這樣畫,都是這樣猜,漸漸分曉了。對某些人的作品總是難以理解,從前總會前一句笨、後一句不可理喻的嘲弄,現在我知道這不是誰人的錯,只不過我們實在「唔係好夾」。

所以和V媽玩上第56局時,不知多興奮。云云人海找到一個「夾」的,是我等一輩子在追求的,怎能不激動。

V 媽揚言玩過100局後會娶我。哈,就努力試試看吧。

轉眼便第99局了。

一路走來,有很多運氣,讓我們經常抽到相同的字。也有遇到難關,但慶幸能沉得注氣化險為夷。有迷茫時幸得貴人相助。當然我們也努力畫最好,這記錄不是不需要刻意經營的。我們一方面既想堅持突破大關,另一方絕不手軟專向難字挑戰。我們明白只有這樣才有意思。

遇上好對手呢。

第99 局,有驚無險順利解,一心等著99轉成100........ 怎麼沒有轉??  原來遊戲設由始至終只有99關。是我們一廂情願了。

有努力,有運氣,最終逃離不到注定兩字。

還好不過是一場遊戲。





5 Responses so far.

  1. 呢D咪就係大家諗嘢諗埋同一邊囉。99之後有無用計分紙Mark低佢?我其實開始厭個Game但係決定要同你玩到終於估唔到為止!睇下邊個長命D!

  2. naruto says:

    咦!我都玩到96,諗住今日到100,原來爆機啦

  3. Unknown says:

    可能遲o的話paid version先有100+局!

    停o左o係99好冇癮o者!

  4. 99..?!

    我以為玩到2X 已經好叻!

    haha xD

  5. 陳娃 says:

    V
    咁你都唔使即刻整個要我估餐死架 !

    naruto
    無la 爆晒架la

    quincysuneo
    算la 到氣過左. 咩version都唔想玩la haa

    chiseenjai
    閒閒地都2xla .. 唔好玩啦 XD

Leave a Reply