近來實在看厭那些特首選舉,我覺得玩得實在未夠盡。既無情慾對話錄音、又無祼照、cy leung更沒有挪用公款購買假狗,那有什麼好看?

還好大家忽然齊來draw something,終於有些有趣的。

咪講笑,最近日日坐地鐵旁邊仲有人draw 緊something。我半夜一點download ,隔天早上已經收到十多個invitation ,痴筋的。

come on ,the city is drawing !

自己畫畫一向嚇死人。非常感激陪我玩的諸位朋友,唔單止基零而且好機靈, 竟然可以估到我畫乜 !!!!!!   有幾核突? 講多無謂,去畫 !






我,其實幾欣賞自己畫的Medusa ,哇哈哈哈哈哈~~~



睇完核突野,係時候睇下C人的靚畫。C人畫功真係一流呀~~






(TWILIGHT 果張認真經典,我係見到個月亮先估到 @_@ )

最後,我要獻特別大獎給遠在瑞士的V媽,我見到佢幅圖,忍唔住係車廂大笑出黎,嚇親街坊。



Thanks Angelina , Thanks V !! HAHAHAHA

4 Responses so far.

  1. haha..i like the "Twilight" & Angelina

    我都係畫佢隻腳出黎, 可惜對方估唔到!

    XD

  2. 陳娃 says:

    naruto
    嘻嘻. 我又唔怕比..

    chiseenjai
    我勁鍾意angelina 隻腳 haa

  3. 瘋膏 says:

    C人畫的真係幾靚, Twilight嗰張笑咗~

Leave a Reply