由美國American idol 到英國 britian got talent 再到中國的超級女聲/快樂男聲, 為何香港到現在只有折墮版的殘酷一叮? AI是好看, BGT也好看, 但就差了一點親切感. 偏偏超女/快男又老老套套, 參賽者的質素既參差(我指外型), 人數又多賽制又亂, 令人難以投入. 還好有台灣的超級星光大道.

看著楊宗緯或者是蕭敬騰, 無可否認質素是差的不能再差, 但當聽他們唱"領悟", 唱"味道"時, 便不自覺地迷上了這個節目. David cook的改版Billie Jean是驚為天人, 我是不能自制的每天都會聽幾十遍. 郤是就是比不上楊宗緯唱"新不了情"時那位親切感動. 說到底我也是聽情牽女人心長大的.

其實星光一班(即season1)除了楊宗緯, 還有星光四少. 今期誠意推介四少中其中的周定緯. 我個人覺得是一班裡, 雖然是唱得比較差的位, 但勝在好樣(同楊宗緯比) 而且唱得跳得. 香港什麼時候才能有這樣的歌手?


係屋企對住個電腦練都可以跳成咁, 算ok la..好過sun boyz 啦, 又後生過郭x城


慢歌都得ga . 個人覺得唱得好過郭x城tim ...


出道後首支單曲, 雖然有d sun boyz feel , 我覺得周定緯順眼d lol... (冇偏見 ..絕對冇.. )

3 Responses so far.

  1. F4 says:

    同楊宗緯比, 任何人都好樣啦... 包括你...

  2. 陳娃 says:

    唔係ar . 我覺得楊宗緯好樣過你wow .....

Leave a Reply