Dry

我諗我真係太dry

有人對我好少少, 就即刻痴晒線. 痴到自己姓乜都唔記得平時扮晒專家, 一出事時仲無能過三歲細路. 我以為自己一向都夠滋潤, 但今日終於發現我精神上嚴重乾塘.

都好, 遲知好過唔知

好多謝各位朋友係我最危險時, 一巴巴刮醒我.

多謝 朋友甲,永遠中門大開聽我發癲. 係我最無助時, 提供最中肯的意見.我有時真的覺得好抱歉, 因為你都有自己的煩惱, 但依然不厭其煩聽我語無論次. 多謝你

多謝 C小姐, 是你令我醒覺自己不自覺地做左祈福黨的阿婆. 多謝你是事前事後的輔導

多謝 M姐, 你果巴真係刮得好應, 係我痴得最嚴重時, 刮醒我. 你每一個意見我都會銘記於心.

多謝Bean小姐, 估唔到我地做左twins, 估唔到我有口話人無口話自己

各位, 晚安

One Response so far.

  1. F4 says:

    當局者迷.
    這是正常事.
    為一個人提心吊膽是正常.
    但要保持清醒.

Leave a Reply