(寫左兩個月都寫唔完, 我決定post一段逼自己一定要寫落去)

如果說2006年從日歸來是一個新開始
那整個2007年我只不過一直待在起點停滯不前.
然後到2008年我總算糊里糊塗走出第一步

一切從踏板開始
一個契機可以改變生命,但這個契機不一定是天災人禍.
我只是簡單地跳上踏板而已.

2月好友同事見我終日百無聊頼,於是帶我上踏板班.
我記得那堂是高級班,連基本動作都不會的我
足足罰企一個鐘!! 事後好友只拋低一句:
"帶你上低班, 怕你會看不起踏板"

也對,不論人或事有挑戰性的人馬座才會感興趣.

開始了便一發不可收捨.一個星期高中低班上足十堂.
每日放工就跳板.只是為了証明自己可以"征服"跳板.
後來連等跳板的時間也不放過,索性前後堂都都一併上,
一個星期做足十個鐘帶氧運動.

心水清的你應該發現我何來那麼多時間?
無他, 因為我無朋友~
無朋友的地步是有段時間我會騙屋人有約會,
其實是一整晚在遊戲機中心連打六個小時街機.
所以好開心現在總算多了一項健康的興趣.
既容易打發時間, 又省錢.

明白嗎, 我真的不是為了減肥才瘋狂做運動.

修身
終於明白何解一街都是瘦身公司.

踏板個多月後應該是3月底4月頭吧,
每一日每一個人, 不論是日日見的同事,
還是很沒見面的朋友, 碰面第一句話
並不是"恭喜恭喜", 而是“嘩,你做乜瘦左咁多!”
誇張一點的是"我係後面完全認唔到係你!"
問得最多的是"你點減架??".

(老實說再這之前我完全無意識自己瘦了
我只意識到自己踏板進步了, 因為我開始不上初班)

然後你當我自我安慰也好, 心理作用也好.
忽然覺得街上多了人行駐目禮.
那個感覺係好很飄.飄.然.
飄飄然到我以為自己可以取代欣兒做瘦身天使.
無錯!! 我其實是一個極膚淺的人!!

可惜脂肪減了, 寂寞郤減不了.

雖則因為跳板朋友多了一點,總覺得差了點什麼.
更何況身邊那個席位一直懸空,心其實愈來愈慌.
那時唯一的親戚F4逐漸康復, 間中一起看戲,
看似是我作伴, 實情大家心裡有數.

“見你咁慘, 介紹個朋友俾你識,
不過識左之後無得番轉頭, 你諗清楚!”

(下回再續)

鳴謝:
好友同事SS小姐:
多謝你, 是你教識我如何成為會員.
多謝你在我悶的時候給我介紹朋友. 心領!

8 Responses so far.

  1. Gary Lam says:

    有無一路上跳板, 個導師一面同成班同學一齊嗌....

    我要跳~
    我要跳~
    我要跳呀~~~

    八星期~
    日日跳~
    都係三千三百蚊咋~

  2. F4 says:

    "看似是我作伴, 實情大家心裡有數."

    我看不明這一句, 但多謝你當我是親戚.

  3. naruto says:

    血淚史喎!有幾多集架?

  4. 陳娃 says:

    林生
    我八星期日日跳 都係兩個月加洲月費.. 唔使三千三百

    F4
    看不明的一句已解釋了, 其實你何止親戚咁簡單?

    Naruto
    無血更加無淚. 應該三集掛..

  5. Anonymous says:

    細細聲咁講,我其實好耐之前在踏板班見過你.... hahaha

  6. 陳娃 says:

    Karvitz

    hah? 唔係嘛? 唔好嚇我wo .. 邊個既堂呀?

  7. casper says:

    "可惜脂肪減了, 寂寞郤減不了"

    睇完之後覺得好心酸, 好心up!!
    cheers up!!

  8. 陳娃 says:

    咁又唔使心UP, 個個都有寂寞時候, 就算一大班人係一齊你都可是寂寞.

    不過有D人認有D人唔認咁解O者...

Leave a Reply