我唔係講情人節
(不過要寫十大喊濕紙巾歌應節,
我諗情人節同愁人節都應該無分別)

今天聽回謝安琪第二張EP碟Ksus2,
感覺是比新的一張大碟更好更耐聽.
我不是樂評人, 我不懂分別,
點都係覺得第二張碟舒服一點
硬要找個理由, 可能是ksus2 整體感覺比較統一.

定還是年紀大,自自然然覺得舊的比新好?
正如容祖出道十年, 最喜歡的依然是
她第一張碟的<這分鐘更愛你>.
E神最好聽是<黃金時代> 同<傷信>
楊千嬅永遠是華星時代最好聽.

是因為舊歌有回憶調味,
所以聽落有味道
定還是聽多了便開始厭??

難怪我總回味拍拖時開頭的甜蜜

謝安琪-愁人節


祝各位情人節快樂

2 Responses so far.

  1. naruto says:

    我其實幾奇怪,唔係幾聽舊歌,隻碟一過氣就收落床底,不見天日

  2. Anonymous says:

    舊歌有累積感情分, 過幾年Binary都有呢種感覺!
    朱朋

Leave a Reply