西元3世紀時,羅馬皇帝為避免已婚男子不願離家當兵,發布了一道禁止結婚的法令,但主教Valentine 依舊違背皇帝旨意,秘密為青年人舉行婚禮。他因此遭到監禁,並於西元273年2月14日死在獄中。後人為了紀念他,將他殉難這天訂為「Valentines Day」,後來便成為世人耳熟能詳的情人節。

1. 某程度上都是一個宗教節日. 雖則今時今日已經變質, 但還是一個值得紀念慶祝的節日. 老實講其實生日都不是法定假期, 那為什麼我們要慶祝呢? 其實都係想搵個藉口大家開開心心. 坦白講一對情侶如果keep on 可以俾對方驚喜, 情人節確實意義不大. 不過人總是懶, 所以我們需要一點藉口迫自己在某些時候做點事. 同時亦gurantee 某些人可以一年收多份禮物.

2. 我日日都好快樂, 但你仍會同我講聖誕快樂, 新年快樂同生日快樂, 咁又點解? 咪就係無得解lol ! anyway祝人快樂是一件好事, 有乜所謂. 對我, 我祝人情人節快樂是希望: 一對的可以繼續一對, 單身的可以早日搵到個伴.

3. 人些人不會特別慶祝情人節, 因為平時已經很有情趣. 不過多數人生活忙碌, 於是乎我們又需要迫自己在百忙中, 係某些日子向自己愛的人表示我仲~~愛你. 當然我不排除某些人平時又無情趣, 節日就更無情趣既 (講你呀, 做下野啦)

4. 有時看見街上抱著一大束花的情侶, 我會覺得好好笑. 如同我見到有著全身bathing ape 著到真係好似一隻ape咁, 我都覺得好好笑. 笑人家眼低手又低. 唔關bathing ape 事亦唔關情人節事. 當你見過高手慶祝情人節, 話唔定你下年都好恨慶祝.

需不至於普天同慶, 但我還是祝各位情人節快樂.

5 Responses so far.

  1. John To says:

    啲人.. 講嘢有骨! ^_^

  2. naruto says:

    你真係日日都好快樂,我咁"正面",今日都會唔開心

    ps:你個名WWW咩解?

  3. 陳娃 says:

    Naruto

    都係果句, 我睇你好, 你睇我好啦,嘻嘻

    albert

    唔該晒~

Leave a Reply