戲末攤牌,余春嬌憤然拋出一句「你為我做過啲乜?」

吵架時,總有一方會提出相類的控訴,小家的男人會從第一次請你吃飯開始數起。最怕遇著個無良心,聲大夾惡回你一句「估唔到你咁斤斤計較」。

咪玩啦,有那個人付出了不想得到回報? 即使最無私的母親,懷胎九月含辛茹苦養大你,不計較有無家用唔介意衰仔從來不噓寒問暖,心中還是存有一點渴望 : 望你生性做人。

付出後渴望回報乃自然行為,這不叫自私。

所謂偉大,都不過是願意先付出,又完全不介意支出與收入不平衡,但那點點收入還是需要的。有出無入的,要不是神,要不是痴線。

到底要付出多少才叫「做過野」,是情侶間永恆角力,這裡頭沒有對或錯,只有喜歡不喜歡、願意和不願意。

對方是公主病也好,還是為你賣身還賭債也好,假若有天被問到「你為我做過啲乜?」,開火前麻煩停一停、諗一諗。要唔要?唔捨得就繼續落本賭落去,或者對方願意降低門欖也說不定。

最怕那些輸打贏要磨爛席的。唔捨得落本又不願離場,拖拖拉拉等完場。為乜?你慢慢等,我走先。



4 Responses so far.

  1. naruto says:

    咦!有火咁喎

  2. 其實最STUPID 就係貢問...

    2個人一齊, 大家一定有付出, 而回報, 當然想啦..不過, 又唔可以預期太高, 同埋, 睇下你點睇既者..

    好似對方放工好夜, 我要等佢, 呢D都係付出...唔係咩? 唔可以計較LOR.

    而我, 都係唔等啦..仲細咩? 我相信每個人做野都有原因, 都決定左啦? 仲 "唔捨得落本又不願離場,拖拖拉拉等完場", 唔好SIDE大家時間啦...

    如果真係有緣, 點都一齊架啦!aha

    可能我睇化左! haha

  3. 陳娃 says:

    nartuo
    寫得有火好睇啲嘛 :P

    仔:
    哦~其實有下集既可以睇埋先HAA

  4. when a woman asked: 「你為我做過啲乜?, actually she is asking " why you are not marrying me".....trust me.

Leave a Reply