想起某次見工。

在面試最後一輪,公司負人問了一條問題 「你會唔會做做下唔做?」意即問我會不會突然辭職不幹。

話時話工都未番就問我會唔會辭職,心想這家公司實在好極有限,於是有理無理串串地反問道:「咁係咪我做得唔好,你都唔會炒我先??」。那位日本老細問被我問得無言而對,只能點頭稱是。

世事同男人一樣,你愈唔恨唔想要唔諗時便會自動獻身 (反之渴仔渴到上電視的話,baby 我祝你好運) 日本人真的聘用了我,妙在一個月後他又炒了我。 後話

後來才知道這家公司業務前景一遍暗淡性質沉悶工作氣氛如坐監獄以至薪酬都未能如理想,怎能留? 老細郤不自覺還要求多多,人才流失率極高,大多數人只留數月便轉職。

有時間問「你會唔會做做下唔做?」推卸責任,不如檢討一下自己。

很多時,問題不出在別人身上。花太多時間精力忙著找一個「唔會做做下唔做」的人,不如思考怎樣人家才會做到唔燃捨得走。


3 Responses so far.

  1. naruto says:

    你而家呢份睇嚟係唔燃捨得走喎,如果係都係好事

  2. 陳娃 says:

    唔係唔捨得走. 係走唔到! 都無人要 !

  3. naruto says:

    www:呵呵呵~~

Leave a Reply