雖則IPHONE好很方便,但畢竟有些事還是坐在電腦面前做會比較方便,例如寫BLOG。又例如野外性戰隨時隨地好方便,但畢竟趟在家裡大床舒舒服服做比較愜意 (OK 我知呢個比喻完全錯晒.. )

前天寫那篇「你為我做過啲乜」不知何故一天內點擊率狂升 。我懷疑自己已經被列入中女 (定其實不需再懷疑??) 行列。你知中女訴苦講男人一向好受觀眾歡迎,特別係見到八婆叉起腰講 「你為我做撚過啲乜燃野!」時,大家不期然一路笑一路鬧但一路忍唔住睇。

其實原本有下集,但電腦死了一個星期又多,我已經忘了原本想寫什麼。隨緣

早幾年還沒有SMARTPHONE 時,電腦死了等同世界末日 。有無睇家有囍事? 還記得李香琴同蝦叔無電視看時那個反應? 對了 ! EXACT-7-LY 就係果句 「世界末日呀!! 慘無人道呀!」。當年,無電腦跟本不能做人 ! 但有了IPHONE後淡定許多了,並不是說IPHONE萬能,但有替代品至少還能滿足大部份需要。

正如當年無男人一樣會死,唔係你自殺死就係被親戚朋友問吊死。但時移世易,現在那麼多替代品,那麼多娛樂,to 嫁or not to 嫁也無容大驚小怪,更無需開一個節目討論。女人(or男人) 無男人真係唔會死。

雖然,有一個男人,生活會比較愜意 。


3 Responses so far.

  1. Phil Chan says:

    亞仔,重講跟用iPhone上網。係tab嘛。

    EXACT-7-LY? 咩嚟架? 新用語?

  2. 陳娃 says:

    嘻嘻.. 我呢啲舊式人嘛.識用IPHONE 好叻架啦..

    exact-7-ly 咪 abso-fucking-lutely 既港版囉.. 個7 係咩字. 你估到既.. 嘻嘻..

  3. naruto says:

    搵日試下唔上網一日先,好似好型:)

Leave a Reply