劉華真的害人不淺,一句「今時今日咁既服務態度係唔夠既」玩死全港服務業。

其實要做多少才為之 「夠」?

話說敝公司一連兩日於酒店舉行特賣會散貨,貨品一律低至3折發售。於是乎一大早便有一村人來到掃貨,要幾癲有幾癲。情形大概同當年H&M crossover 唔知邊q個牌子公開發售第一天時的狀況相同。

我蠻喜歡H&M的sales,全程黑面零服務,我完全接受,因為我知道我在H&M 而不是什麼大品牌購物,對我來說有人願意提供收錢服務,已經很充夠。

我還有一點理智,可今天大部份客人只能用任性、喪心病狂、賤格無品來形容。

當幾千件衫被客人搗亂成一個癈墟時,請你別要求我 「俾呢個款既大碼我呀」。我同呢個件衫既大碼並無宿世姻緣,殊我無本事從云云眾生中找到它。請你不要強人所難

還有還有,別問我「黃色同白色邊個好啲呀」,我不忍人告訴你兩件都核突到嘔。勉為其難說一句 「白色比較易污糟」時,請你不要追問「乜白色真係會易污糟架??」

係呀,同埋blow job唔會令你大肚架。

又驚俾人呃又唔信人又要問又要貪小便宜又無理,這就是今天香港的客戶

對他們,提供黑面已經好燃夠。

5 Responses so far.

  1. blow job唔會令你大肚架! <-------又係好句...


    haha!

  2. Anonymous says:

    極度同意,話說我哋要做一d產品回收嘅服務,竟然有人厚顏到話要比返車$佢先來回收,去死啦!

  3. 陳娃 says:

    chiseenjai
    唔好咁大聲.. 比起啲毒舌呢啲簡直係唔入流 haaa

    匿名人
    真係咩人都有. 佢唔叫你搵人上門已經好好.

  4. Anonymous says:

    你講中咗,我問返customer service同事佢話真係有人話要我哋送courier去佢屋企,喂!果件貨40蚊都唔駛呀,有無攪錯!

  5. Anonymous says:

    講多一句,睇到親子x國班師奶講嘢就眼火爆,咩都投訴咩都話要著數,仲有咩都話貴,好恐佈!

Leave a Reply