人生第一次負責EVENT, 亦可能是人生最後一次, 所謂有今生無來世

已經忙了很多日, 好像還有千萬樣事未準備好.

ANYWAY, 今日客人到步, 明天開SHOW, 兩天都要在迪土尼過.

好緊張, 好緊張, 好緊張...

多謝F4 .. 我會記住你的所有建議, 我不會發脾氣, 我不會鬧人, 我會保持微笑, 我會保持鎮定, 我會盡量令到自己台上台下表現, 如同我在床上床下表現一樣, 受到世人的讚許, 即使我幾唔ENJOY同幾辛苦都好, 我都會做完整套戲.

多謝你... 我會記得我不是一個人.

雖然個天黑過朋友A個X, 但希望事事順利

BLESS ME

3 Responses so far.

  1. F4 says:

    你個西真的黑過天.
    但不緊要,
    以毒攻毒,
    你的event會受人讚賞的.
    記住當出show一樣.

  2. naruto says:

    你將床上床下表現擺上迪土尼嘅台上台下,好激喎!
    我諗D觀眾真係需要保持鎮定!

    祝順利,good luck

  3. casper says:

    the show must go on!! good fxxk and good show!!

Leave a Reply