腦閉塞
其實一真有寫blog, 但每一篇都開了頭便寫不下去. 直至現時為止爛尾的已經累積至5篇, 完全刪除掉的有一篇.之前看見的聽見的想到的都只有一樣, 腦海完全閉塞.往往寫blog 寫到途中, 自自然然又會想起同一件事. 看了SATC 兩次, 想寫點什麼郤什麼靈感也沒有. 多虧一感女神, 才寫出一篇function of partner.

今天問題解算是解決了. 似乎思考力又回來了, 情緒回來了. 希望情況會稍為改善.

雜項
- 最近迷上will and grace. 嚴格來說, 好看情度連SATC的一半都沒有. 不過簡簡單單的情節再加上偶然一兩句精警對白, 是最佳的睡前甜品. (睇SATC的話一定睇到唔想訓)

- 家姐話 "人生係無結局, 只係一種經歷" . 參透中

- 好鍾意天后廟道果個露台同埋杯metropolitan.

- 上星期五於同事間自發的慶功宴上狂飲喪嘔, 最後玩drink or kiss 收尾. 迷糊間好像跟某位已婚男同事激舌吻了五次 .. well .. 我諗應該是幻覺. .......

- lv 1 法語課完結, 正考慮是否要繼續..我又想考step牌 .. um .

- 打牌第一次食嚦咕嚦咕仲要五門齊.... 我諗我應該番唔到轉頭打廣東牌....

4 Responses so far.

  1. Gary Lam says:

    阿財既 metropolitian, 真係會上引架.

    次次既味道都可以調到一模一樣, 同埋好簡單就好好飲~ 所以一次可以飲哂成枝雲尼拿...

  2. F4 says:

    當你喜歡了那個露台及阿財的酒, 即表示你現回不了頭.
    對不起, 我改變了你...

  3. 小臭 says:

    點解冇人帶我去架???

  4. 陳娃 says:

    你夠無帶我去泰國la ..

Leave a Reply