Last Friends.

08年春季日劇. 是一部敘述住在「SHAREHOUSE」裡、五個被心底深藏著的黑暗所苦惱的現代年輕人故事。受男友施暴而痛苦的美知留、性別倒錯無法接自己是女兒身的瑠可、兒時受性侵犯對性愛感到恐懼的Takeru,以及孤獨的瀧川繪理在「SHAREHOUSE」開始他們的共同生活。透過彼此,獲得活下去的勇氣。

上野樹里的表現極度出色, 飾演性別倒錯的TB, 不論由眼神到小動作都非常到位, 沒有絲毫交響情人夢時甜美形象. 瑛太單睇一身衣著已經夠. 其他演員亦不過不失. 講到尾賣點始終是上野樹里的一身TB造型. 劇本構思本身很吸引, 最起碼同類題材美劇雖然有, 但往往太真實而不細膩. 本來追看will & grace 都即時轉軚狂煲. 算是近期必看日劇之一. 單看OPENIN, 其實已經很吸引. 沒興趣看日劇的朋友, 可以當MV 睇. 背景主題曲是宇多田光的Prisoner of love.



近日番工, 日日個腦就不停唱住: I am just prisoner of love, the prisoner of love ...

3 Responses so far.

  1. naruto says:

    瑛太好睇呀!
    宇多田光隻碟今次真係得架!

  2. 陳娃 says:

    瑛太簡直正爆啦, 其實睇last friend 都係為左睇上野樹里同瑛太

  3. naruto says:

    交響情人夢已經主要係睇佢兩個,新一代佢地幾吸引

Leave a Reply