A: prisoner of love?

B: diu, 就知你會問, 係宇多田光的新歌, 日劇last friend 的主題曲

A: 我知呢首歌, 我有呢隻碟. 但係咪表示緊你現時的situation ? 你同你果個仲有問題?

B: No la, 而家不知幾好. 其實我覺得係表示緊每一個人的situaiton . 我地個個都係prisoner of love, well不過我應係prisoner of sex 先o岩....


A: chiu .. 我唔係o羅. i am an independent new generation man , hv insight, hv money, hv background, no love

B: diu ~~, 想死. 係係係, 你唔係 prisoner of love, 你係desperate for love .. 你攬住你個derek 過世啦.

3 Responses so far.

  1. Anonymous says:

    你真係幾姣過喎..........

  2. 陳娃 says:

    有幾姣 @_@ 呀...?

  3. Albert says:

    佢都唔好desperate 呀,至少佢現在仲味帶埋Derek出來定經,同我哋一起行街睇戲shopping,以防寂寞間作不時之需。

    但若有一日,同佢食飯影相都有Derek在旁的話,做媒人的我會同佢一刀兩段,剪碎佢。

Leave a Reply