踏入2012年,還有多少人會繼續寫部落,又有多少人會繼續看?

由2008年認識到這班損友開始寫部落,直到面書微博現世。看著旁邊一欄「他們在..」更新愈來愈少,漸漸就只剩下我和F4。像一般老年人一樣,接受不了轉變一邊噓唏今非昔比,一邊顧盼舊日時光渴望有一天那些好日子會重來。

看來這種固步自封的想法,於2012年需速速改掉。

那天看「腦作大業」,主角因為生病因為失意而沉淪於過去不能自拔。又當現在變成過去,新的過去又成為他的悔恨糾結,循環不息。

NO !!!

假若2012 真的要定下什麼新目標的話 (因過去N年定下的目標都重沒有兌現,SET TARGET變成一個有趣的傳統節目,沒什麼意義但我們應當繼續做 !!)  ,除了減肥(或者世界和平) 這些你唔悶我都悶的指定動作外,well,樂於改變會是一個不錯的選擇。

如同Chris Evan已經完全過氣,我必需接受 Robert Pattinson為2011 the sexiest men一樣 (holy shit !)

5 Responses so far.

  1. 瘋膏 says:

    Hi, 新年快樂。

    請繼續寫扑, 會不時來看。

    喂喂, Chris Evan正好多喎, 乜已經叫過氣嗱? 我頂唔住Robert Pattinson....

    "是末日也好,不是末日也好。你還是要找card數" 好like你呢句~

  2. Ogake says:

    成個cover唔同晒,堅係新年新開始渦!
    我間唔時都會黎睇架~ keep住唔好摺埋呀!!
    2012 繼續身體健康!!

  3. 陳娃 says:

    瘋膏
    嘻嘻.. 謝謝
    chris evan 堅正好多.. 但真係上網search 佢連50都唔入而robert係第一囉.. 好難受

    ogake
    謝謝哦~
    舊年俾大叔串我過左半年都仲係2010 .今年快快趣轉左佢 !

  4. naruto says:

    唓,我有寫呀,你唔睇咋嘛

  5. 陳娃 says:

    naruto
    我有睇你啲相.. 你係神台級 我唔敢同你比喎 !

Leave a Reply