轉了新版面後,頂頭多了一欄slide show。

既然有新功能當然要物盡其用。起初還只是隨意找了些花花草草,但想深我又何需假正經?小弟好色已經不是秘聞,既然如此索性娛人娛己,略灑鹽花,調劑一下這沉悶的部落。

也不知那個天殺的發明了 948x312 這樣的欄寬度,我花了一個晚上左找右找,跟本就沒有照片能 (ok 是沒有咸相) 適合的。退而求其次找解像度高一點的,由得系統自動刪掉多餘部份。

但 !! 電腦係無性架嘛 !! 試了幾張偏刪掉重點部份,人家可是為點而看哦 ! 沒點怎成!??

還有還有,你以為我只不過是attached file那樣簡單的工序嗎? NO !! 我必需要修改html 才能換相片 !

結果一氣下先將下載了的相片放大縮小修葺加工成指定欄寬度,再特意開了flickr 上載以取得html link ,再改html (我竟然識改!!) 。雖然花了點時間,但效果非常滿意 (笑) 。

啊~咸濕的力量真偉大!


p.s. 特意找了Christ Evans 和 Wentworth Miller 作第一輯 !

6 Responses so far.

  1. Wordy says:

    真體貼讀者!祝您 2012「色」彩繽紛 :)

  2. naruto says:

    你唔係放自己果張就得架啦

  3. 陳娃 says:

    Wordy
    嘻嘻.. 會keep 住更新

    naruto
    同埋最緊要唔好放你果張 !!!

  4. naruto says:

    你有我張咩?但我有你張喎,死未?

  5. 瘋膏 says:

    Hi,
    Christ Evans 和 Wentworth Miller 都係賣飛佛, 正啊。

  6. 陳娃 says:

    naruto
    我又唔驚喎 你影得我咁靚呵呵呵

    瘋膏
    特登搵張chris evan 俾你架 haha wentworth miller 當年勁迷戀.. 最衰佢家下肥過架單車!!

Leave a Reply