我喜歡, 不我愛 



 


作詞:嚴爵
作曲:嚴爵

我喜歡妳的眼 看著我的眼
我喜歡妳的臉 貼著我的臉

我喜歡妳的手 牽著我的手
我喜歡妳的口 吻著我的口
時間在改變 妳不要改變

因為我很愛妳 不想要妳放棄愛情
友情這段得來不易
我愛妳 真的是很愛妳 所以想
就這樣繼續愛下去

時間在改變 妳不要改變



2 Responses so far.

  1. Karvitz says:

    愛上呢首?
    但呢位哥仔近排俾人話佢抄歌抄得好緊要。

  2. 陳娃 says:

    佢啲歌都OK 架但無特別鍾愛或不愛. (我個人偏好女聲)..

    呢首,, 係鍾意啲歌詞啫.. 哈哈.

Leave a Reply