公司請新卒業生做CSO,看他們見工真的好好笑。

(見工前)
- (電話中) 喂~~(鬼聲) AH~~(呻吟聲) 請問~~~ 我今日係咪約左你地見工?? 請問係幾點見架??  (究竟訓燃醒未!!!??)
- (電話中) 唔好意思,我唔識路黎,請問可以點黎?  (DLS 香港有幾燃大呀,金鐘地鐵上蓋都唔撚識黎)
- (電話中) 喂~ 唔好意思,我係你地公司門口,我係咪要禁個門鐘?  (WHAT????????)


(見工時)
Q: 你讀engineering,點解會來見Customer service officer?
A:  我打暑期工時,做過PIZZA HUT,覺得自己好適合做客戶服務
(UM.. 咁點解你唔一路繼續做PIZZA HUT呢? ) 

Q:我希望我地既客戶服務員講說話時盡量避免中英夾雜,我見自我介紹時夾雜得幾利害,唔知你可唔可以調較到呢?
A:  你指要我講CANTONESE? 我OK 架,我可以PURE 講中文,我諗我可以HANDLE 到。
(!@#$%@#$^@#%@#%,,,,,, 點呀!!!!)

(resume)
Date available : ANY TIME
(啫係咁,我又唔可以話佢錯,但我見到果下又覺得好好笑,有無高人可以指點下其實有無錯呢??)

by the way,以上個案全為男生,而且全部講野都camp camp 地and 陰聲細氣!!!!  女生除左某些臭串少少外,一般表現都正常。莫非真有如林生所講,因為地球酸雨多左,啲人乸左???

5 Responses so far.

  1. naruto says:

    今日黑雨,睇下聽日有咩野人嚟見工?

  2. dana says:

    其實any time都係岩架,你查下字典就會有。

  3. Sun Sun says:

    家下Fresh Grad. 係咁ga la, 當訓練EQ囉.

  4. 陳娃 says:

    naruto
    今日無la ..

    dana
    係咪呀.. 諗真啲我都覺得係啱.. 不過少見所以有啲odd

    sun sun
    都唔係架.. 我公司在職既靚仔全部都做野好有條理好有sense 又聽教聽話.. 我覺得每一個年代都會有怪人啫.

  5. Phil Chan says:

    The one about not mixing Cantonese and English is classic. I love it!!!

Leave a Reply