午飯煲煙時,聽到兩位年愈50 的金鐘力寶中心清潔阿姐有以下對話

A : 唉,好想走,唔想再做。另一邊又好似會請,仲有得加人工。
B : 轉乜燃野呀,你諗下家下8 月,捱多陣又出雙糧,你又做夠十年有金牌,一來一回都幾千蚊啦。
A : 但係我過到去有得升職,呢到真係好9 難頂。
B : 你過到去個底薪咪又係加少少,除番都係咁,無謂鬥氣啦
A : 唉條氣仲chok 住chok 住...  咁你呢?
B:  我另一邊都有請,我都有諗呀,人工加唔少又有交通津貼。最驚呢到唔放人。
A:  你咪睇埋黎緊個表現評分點囉。
B:  係啦,唉麻9 煩。

無特別意思,只是我以為年紀大了,看得化了不會下下"為啖氣"。我這才想通,我們做人,不就是靠一來一回的一啖氣生存下來嗎?


沒有這啖氣,我們也不過是一個死人罷了。

One Response so far.

  1. Phil Chan says:

    "只是我以為年紀大了,看得化了不會下下"為啖氣".

    冇錯。但係有啲人成日覺得條氣唔順嘛。自己搵氣嚟激嘛!

    那就是"死都唔化囉"!

Leave a Reply