diu la sing

老細下午自己跑去shopping,六點才回公司要全世界留下,為雞毛蒜皮的大發偉論,雞蛋裡挑骨頭。

算。 七點半,女同事全部可以離開。留下經理和我兩位男生(嚴格黎講其實我倆都是女生) 繼續依依哦哦,明明一句說話可交代的事情,他可以用半個鐘頭說明。什麼事情都和足球隊有關。你不聽指令嗎? 你看那些球員不聽教練指令所以輸波了;no team work? 你看阿根廷就是因為無team work 要輸了。

都痴9撚線。

好了,經理只"不小心" 說了一句 "女同事可能給嚇怕了"。哈,頼野。老細由兩性關係開始,導出男女大不同之處,再指向男性在工作上應如何自處,最後而 "這樣就給嚇怕的社員不要也罷。

如是者,由7點半講到9點..............未有任何跡象顯示要收聲。

最後,我以大無畏精神,在他回氣之時說 "老闆,我很不舒服,商廈都7點關空調,我呼吸不了感覺很頭暈,可以先走嗎?" 老闆厲了我一眼,讓我先走了。

可憐的經理,我在11點才收到他的sms 說 "我現在回家" 。陰公,飯都無得食。 (再續)

9 Responses so far.

  1. Karvitz says:

    好大個膽子喎!出聲叫走 ....

  2. Anonymous says:

    Your boss is nuts and hope you can find a new job soon!

  3. naruto says:

    乜都同足球有關,變態架

  4. Sun Sun says:

    我打個3年日本仔工, 領教個唔少低能白痴變態嘢, 相信呢一世都唔會再頂, 祝你好運, 自求多福。

  5. 瘋膏 says:

    Hi, 你老闆真係痴線, 祝你早日轉工。

  6. casper says:

    我好9撚染鍾意你果個DLS!

  7. Phil Chan says:

    I like this part most: "留下經理和我兩位男生(嚴格黎講其實我倆都是女生"

    Hahahah.....

  8. Artman says:

    雖然罰留堂係癲, 不過你都自己蛇王走左去shopping啦. 當平手啦.

  9. 陳娃 says:

    謝各位留言.

    artman
    多謝你.. 我剛發覺成個blog 啲字打錯晒... 同埋係老細去左shopping 唔係我呀..

Leave a Reply