MSN中,我和F4在談論辭工之事宜。

F: 你覺得搵愛情易啲,定係搵工易啲?

W: Same。通常你嫌棄果啲,佢就好想要你。

F: 係呀,你好想果啲,10輪interview 先out 你出局。waste time !!

W: 所以重點是自信,唔好整cheap自己。

F: 又要我比機會自己唔好咁快REJECT人,又話唔好整cheap 自己,好難喎。

W: 咩呀,係你地教我見工架!!

- 咩工都要見都要試,見左傾下計先。

- 見工時要present confidence。唔係話俾人聽我好需要呢份工,而係present 俾人睇我係物有所值。

- 同時IN N咁多份,有幾個offer既,咪揀自己鍾意既囉。

- 得一個offer,咪做住先之後再轉工,呢個世界唔使講道德架嘛。

- 無offer咪再搵囉,咩狗屎垃圾都要做住先,做番起個勢。

- 人地唔請就反省自己到底是因為表現不好,還是只係大家唔適合。

都係咁囉,同愛情一樣.




5 Responses so far.

  1. Anonymous says:

    你之前有篇講剃鬚,請問入面講個隻剃鬚膏係咩牌子呢..?

    ryan

  2. 陳娃 says:

    ryan
    哇.. 乜我有講過剃鬚咩???

    係kiehl's ..

  3. C人 says:

    你同f4 玩 兩生花

  4. naruto says:

    揾工同愛情一樣...年紀越大市場越細

  5. 陳娃 says:

    c人 我同肥耐唔耐就玩crossover .. haha

    naruto
    搵工同愛情 .. 都係講 命架!

Leave a Reply