第一次上三溫暖時是20歲, 從此愛上.

那是一個最赤裸裸的地方, 不論肉體或精神上.
來就脫光衣服, 而目的只有一個. 清晰, 原始.
沒法偽裝, 沒法作假, 沒法隱藏. 你是什麼便是什麼. 直接, 痛快.

不喜歡躲在電腦後永無止境的chat chat chat,
結果, 真實狀況跟所聽所講有著一萬光年的差距, 何苦浪費青春?

聞說, iphone 某程式能協助搜尋方圓百里內的"朋友"
我想這項設計確偉大. 要知有時候確難分辨誰是誰不是.
假設有天在地鐵站內碰到一位你感興趣的人
又經iphone 確認是 "朋友" , 你會怎做?

你會用程式的內置功能, 透過iphone 聊天, 或是上前打招呼?

對不起 我沒有iphone,

過電 go 不過電bye. 我全憑本能雷達確認.
確認完畢, 對, 便上前打招呼.
確認不了就嘆句沒有緣. 說真的, 沒有什麼可惜.
天崖何處無芳草.

倒是連有沒有過電也不知, 那不如一個人孤獨終老算.

不需要任何科技及規條
能夠自由戀愛的社會, 請自由地戀愛.


紅白藍三部曲之紅
紅白藍三部曲之白

7 Responses so far.

  1. F4 says:

    20歲就出道, 好野.
    有一日要不要在cv上寫上”有10年做愛經驗”?

  2. 陳娃 says:

    C人都係20歲出道 , 又唔見你咁話佢!!

    pk

  3. C人 says:

    大家都寫得好好呀

  4. Gary Lam says:

    我覺得呢...
    真係你地自己閂埋門玩哂...
    自己作題目, 自己寫,
    仲要三篇都係得自己三個 reply...
    快啲多謝我 reply 你地啦...

    都奇喎... 你地係咪都係以博愛, 平等 同 自由去寫既呢??
    三篇野, 三件事, match 番三個色既意義...
    如果個象徵意義再隱悔啲呢, 會仲好睇.
    家下好似太過明白...

    世界和平!!

  5. casper says:

    我都有果個程式, 不過玩完覺得幾無聊, delete左!!
    又多個人reply啦, 恭喜!!

  6. Simon says:

    又多個人reply啦! So true, what you wrote....

  7. Simon says:

    又多個人reply啦! So true, what you wrote....

Leave a Reply