我一直以為廣告人,應該比較前瞻,又或看的比別人多。直至前天跟某個在4As工作的廣告女聊天,才發覺這不過是我一廂情願的天真想法。

話說我們在爭論某男歌手是否同性戀的問題時 (ok,我地依然停留係少女階段,依然在討論一本便利封面) 廣告女一口咬定他不是同性戀,原因有二:

1. 某製片曾爆料說去泰國旅行時,這位男歌手也在。當時男歌手拖著某位國際知名的女藝人並聲稱此女藝人是他女朋友。

wa: well.. um... 係咪真係咁單純人講乜你都信先??? 若真的拍拖還不偷偷摸摸嗎? 擺明造新聞啦.......

2. 話說廣告女其中一位朋友x曾經和男歌手工作上有合作。那次男歌手著x幫他收拾行李。由於時間緊迫有點手忙腳亂,x"不小心" 打翻了行李箱並發現大量condom............

wa: 咁啫係點呀?
廣告女 : 佢用condom 所以佢唔係基佬
wa (準備反眼) : 點解用condom 唔係基佬?
廣告女 : 因為基佬唔會大肚, 佢地唔使用condom!

holy shit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

我assume condom 其一作用是防止染上性病是common sense......

難怪到今時今日仍有被道士騙色的桃色新聞,真係講你都唔信 !

7 Responses so far.

  1. 看來不論性別取向,所有人也需要多一點condom sense。

  2. casper says:

    楊千樺係電視廣告都有唱啦, dom dom dom dom dom, dom dom, dom dom, 廣告都有兩個男人出現, 唔係咁無知啊???

    真係擔心佢係有左BB以為自己係肥左, 到要生個時先知自己係有左BB個d無知阿媽!!

  3. 陳娃 says:

    condom sense !!!!! 好呀

    casper
    我都驚lol .. 我問佢同佢條仔搞野時點.. 佢係答唔知 . 連有冇入到都唔知 .. 唉.. 好驚ar ..

  4. naruto says:

    原來基佬唔會大肚嘅。。。要抄低

  5. Anonymous says:

    我反而想知點解你覺得個男歌手一定係gay?
    究竟係邊個?
    朱朋

  6. 小臭 says:

    呢個廣告女係真心膠

Leave a Reply