從前, 有一位公主中了魔咒一睡不起. 以現代的說法就是, 她昏迷了.

要知道昏迷的病人, 需要每天反身避免肌肉太萎縮. 最好能曬曬太陽, 吸收朝氣 .

一天皇后見天朗氣清, 秋高氣爽, 陽光普照, 想起醫師的說話. 於是吩咐侍女抬公主到花園曬太陽去. 侍女將公主安置好後, 見公主睡得安穩, 心想後宮絕無兇險之事, 於是便由得公主在花園, 自己安心回房看最新台劇 下一站幸福 去.

就係呢個時候, 一隻青蛙出現跳到公主的旁邊.

蛙 : 嘩 你好靚呀.. 我.. 我好想錫你呀..
公主: .............. (公主昏迷緊當然做唔到反應啦, 用省略號代表沉默)
蛙 : 點解你唔應我呀?
公主:...............
蛙 : 做咩? 你唔鍾意呀?
公主:...............
蛙 : 你唔想我錫你?
公主 :..................
蛙 : 你想點? 如果你肯講想點, 我可能會跟住做.
公主: .....................
蛙 : 你唔應我唔緊要. 咁我自己提出啦! 我而家要錫你, 你唔出聲我就當你應承. 我數三聲 一 , 二, 三 !
公主 : ...................
蛙 : 我都知你怕羞架啦. 既然你唔反對, 我上馬.

青蛙吻下來 豁出去 感嘆這吻似覆水.

然而, 奇蹟發生. 公主醒來了, 而青蛙則變成王子.

原來兩人都是受到同一位巫師詛咒. 藉著厚面皮的一吻將兩人的詛咒解開. 好一對金童玉女. 從此快快樂樂生活下去.

大團圓結局.

參考讀物:有多少愛可以重來

11 Responses so far.

  1. naruto says:

    er...你寫照嚟架,邊個公主咁唔好彩呀?

  2. Anonymous says:

    "童話故事"嚟架!?
    ?.?

    邪留丸~

  3. F4 says:

    你想點? 如果你肯講想點, 我可能會跟住做.

    呢句野好熟喎.

  4. 陳娃 says:

    naruto
    重點係王子好好彩, 我地無需理會他人死活

    邪留
    係成人童話

    fun
    咩啫, 我只係crossover 睡公主同青蛙王子jar ma ..

    f4
    哎呀, 俾你發現到tim. 你覺得我"借用" 得好唔好呀?

  5. Gary Lam says:

    借問聲, 想點呢??
    你想做安徒生咩?
    家下好似做緊王晶喎...

  6. C人 says:

    我都唔係好撚明, 你啲公主病好嚴重

  7. casper says:

    係唔係喊版"公主與青蛙"?

  8. 陳娃 says:

    林生
    可以做到王晶都係一個榮幸

    c人
    唔明咪唔明lol 唔使老屈我公主病

    casper
    係爛版

  9. F4 says:

    公主病?
    哈哈
    形容得好.
    佢係公主娃.

  10. 陳娃 says:

    我是大燕國的公主
    慕容家的小姐
    慕容娃 !

Leave a Reply