近來手提電話收到的cold call 數量急增至一個令人不能平心氣和對待的地步。

從前還會客氣的說一句"不用了"才掛線。可惜當去到每天收到三數個類似的電話時,已經completely 失去耐性。剛聽罷第一句話想也不想便即掛線。

被人掛線的感覺有多難受,我明白的。但信我,這已經是最好的解決方法。前天有人向老母推銷低息貸款,老母狂發(定發狂?) 雌威: 「你點搵到我電話 !!」「 邊個俾你打黎架!!」「借錢!? 你知唔知就係你地害死好多人!!」「你信唔信我報警!!!」連珠炮發的怒罵5分鐘。

千奇唔好得罪女人!

回題,話說前幾日收到一個陌生來電,聲稱我早前接受了電話訪問,這次是follow up call。姑且聽她說下去。

對家表示為答謝我接受訪問會送上一份禮物,只需留低姓氏,日後會有專人聯絡云云。接著又要我提供id 號碼,我忙說不用然後掛線了。

佢老味真好野,即刻再call 因為有來電顯示,我看到號碼索性不接直接按熄。即再call 再cut 再call ..... 佢真夠撚薑,如是者竟連續call了我5 次!!

希望你明白,當對方已經明確表示沒有興趣時,你做舍也是徒然。別妄想當中有什麼誤會,自己尚有一線生機。話你聽,無!!!   要說生機的話,就是退一步海闊天空。

死纏難打只會令人更討厭,同愛情人一樣。


6 Responses so far.

  1. naruto says:

    我今日都收到一個,話我之前幫佢做左個電話問卷(我真係做過,問稅問題嘅),而家送我惠康coupon$500或sogo coupon $600或東南亞酒店coupon,但要親身去佢公司攞,因為要簽收比番贊助商云云。。。

    送$100反而可能信你,送$500我真係覺得無可能,收線

  2. Gary Lam says:

    我試過答佢地話...
    你送我就要架啦~ 我鐘意用自己既錢買喎~

    條友唔識點回我...

  3. Ogake says:

    呢D野我試唔少, 面對:
    1. 話我答左問卷,有野送時,我答:幫我捐去公益金
    2. 話有咩酒店會buffet,我答:我唔鍾意食野有discount架
    3. 問我過唔過150磅,我答:唔過,再問我有無朋友過150磅,我答:我唔同肥人做朋友架
    4. 做訪問最後問我介唔介意留個名,我答:極介意
    5. 介紹公司優惠(即係sell保險), 我答:呢度無人想知

  4. Tee says:

    其實你跟他們講:請你以後不要打來及opt-out我的電話no.
    他們就不能再打來,otherwise你就可以告他。

  5. 陳娃 says:

    naruto
    100 都可能係假啦!

    林生/OGAKE
    以前都有心機玩下野.. 咩都答過.. 近來真係煩到野都唔想講. CUT Q 佢線算.

    TEE
    無用架.. 我舊公司試過一輪早午都收到和記環球電訊推銷.. 次次都係我接到.. 我到後尾直頭叫佢留名.. 留經理名, 留電話, 叫佢從cold call list delete 我地電話都係照call ...

    唔通真係告佢咩..

  6. Phil Chan says:

    當你見到3字頭電話號碼 or "unknown",你回答 "hello~~~",佢就自動收線啦!

Leave a Reply