上週因為表妹在台灣結婚, 請了兩天假特地去觀禮順道旅行. 同行的是老母, 老哥及老哥女友. 老實說, 心裡面是二億萬分不願意, 但老母期待此行而久,只能硬著皮頭去. 結果, "果然" 是一肚氣.

老母就是有這樣的壞習慣, 她高興的時候總要極度堅持做一些無聊透頂, 莫名其妙, 耐人尋未的事情. 雖然我已經多番向友人繪聲繪影地"描述"此事, 請容許我不厭其煩地再一次放在部落上, 與各位分享.

話說出發那天是星期三晚, 下班後回家換了衣服便要出門. 由於時間緊迫因此我要求乘撘港鐵. 一向節儉愛坐機場巴士的老母亦承諾會早點在旅行社買有折車票. 好, 當天我感冒發作, 在公司吃了感冒藥, 又喝感冒熱飲, 還拿了a先生出氣但病情未見好轉. 當我一人拖著三件行李到底中環站時....

老母: 其實我無買到機鐵飛. 我教你撘東涌線係青衣轉, 一樣快但慳好多錢
(按: 實情是一程節省了40元)
我: 我好唔舒服 , 我想撘機鐵
老母: 你信我, 好快架. 好玩.. 你試一次 (眼神堅定)
我: ..... (西面)

尤幸香港站為總站一定有位坐, 但到青衣站時先知頼野. 其實從中環站距離香港站那麼遠一點, 我早該想到青衣東涌站和青衣機鐵站實應不遑多讓. 結果我淪落到拖著三件行李 落三層再上三層再等了10分鐘才上車. 請記住, 當時藥力發作的我是攰到面都無力西.

總算飛機上 回家途中都平安無事 (要投訴的是喜愛吃飛機餐如我, 都頂唔順eva既飛機餐. 要讚的是短trip都有得揀戲睇, 睇左黃曉明瘋狂露點著背心既神搶手, 正! ) .

到了台灣的家, 今次連我老母都頼野. 話說姨在台北市中心有一間房子剛好因為租客搬走了空了出來, 所以可以讓我們住幾日. 老母因為節儉以及要"俾面"阿姨 於是欣然答應. 結果, 當我們打開門的一剎那, 我老母同我都呆燃左. 原來是一個400尺左右的open studio flat, 再加一個400尺的廚房 (聽落係咪好詭異呢? )

安置好行李後才發覺, 原來此處是百無. 無水(連煲都無) 無杯無毛巾無拖鞋無清潔用品, 只有一個電視幾個衣架, 兩張薄皮及兩舊約1cm厚疑似枕頭的物體. (點訓呢??) 我阿姨還好心提醒我她家有網絡, 但modem 竟然是沒有火牛!!! (點上網呢?)

天呀 ~~(待續)

3 Responses so far.

  1. naruto says:

    又講到攰到面都無力西。。。上飛機就訓啦,仲卦住睇露點戲,抵死點

    400尺廚房。。。。。正呀

    你阿媽同阿姨果然係姨妹呀!

    點解阿姨會住台灣既?你係台灣人黎架,睇睇下有D台灣仔feel喎,似阿扁

  2. Anonymous says:

    飛機餐有黃曉明露點做甜品, 加哂分啦!
    朱朋

  3. 陳娃 says:

    大叔
    我老母係台灣人, 我係混血兒呀.. haha 係咪mix 得好靚

    朱朋
    套戲真係幾難睇, 不過黃曉明真係好正.. 比起上黎.. 陳冠希真係食屎.

Leave a Reply