好, 雖然已經過了兩星期, 照寫.

上回提要, 我入住了阿姨那間吉屋後. 第二朝一早便凍醒. 然後劈大眼"第一樣"見到的就是我阿姨. 記心好的讀者(我開始assume 自己有讀者) 當然記得那間是open studio flat, 換言之我睡醒的醜態給阿姨看得清清楚楚. 還好那朝醒來沒有勃起, 情況不算尷尬

好, 今天的行程是行陽明山然後落北投浸溫泉. 組合是老母, 阿姨同老母個fan. 三娘教子. 感覺似係公公陪三位娘娘遊御花園... 那是我的福氣. 行山? 我真係無野, i am fine, 我一個跟在後面自得其樂. 無事. 有事的是, 午飯過後要到北投浸溫泉. 老母堅持要不坐的士要坐巴士, 並再三強調 坐巴士有風景睇, 好好玩! (又係好好玩!!)

結果我們在山頭吹了一個鐘西北風.....

車終於到, 然後我才發覺那是一架沒有坐位的小巴!! 請留意我們的路線是下山路又多彎位. 十分鐘的車程我覺得自己好似係小巴裡面玩咖啡杯, 記住係企係到玩! 我很想問我老母她到底看了什麼風景呢? 到北投後, 輪到阿姨發功. 她堅持要去某間溫泉旅館, 因為是她從前公司開設的, 老員工有折頭. 有推介是好, 但問題係佢唔識路, 找了半個小時才找到 lol~

其實都是前戲, 接下來才是高潮位. (係呀, 金鈴出場啦!) . 旅館的房間內有私人浴缸, 即開房浸的型式. 老母訂房時說 : "我們四個share 一間房, 每人輪流入去浸20分, 剛好" .

"痴燃線架!!!!!!!!!!!!!!" "癲架癲架癲架 !!!"

當然那只是心內咆哮, 表面上我依然保持冷靜說 : "我想自己一間房" . 老母(竟然) 堅持: "大家在浴室內換衫不會有問題的".

這不是官迫民反嗎?? 我還有理由不黑面嗎 ?? 我們不富有, 但也不是窮得夜晚要痴膠花. 有需要那麼委屈嗎? 可能有人覺得我小題大做, 我也說不出有什麼理由. 我只是覺得四人同房是極尷尬的. 總算阿姨feel到殺氣 立刻幫我再訂一個房間解決事情 (一小時不到100港幣) . 最後, 我浸到一半我老母只是包住毛巾拍我門話她那邊不夠毛巾用要借我的. 超!!

夜晚終於有自由了. 我約了位剛巧到台灣旅行的香港朋友見面.
當我見到她那一刻 我忍不住在西門紅樓前 流下一滴淚.

7 Responses so far.

  1. naruto says:

    台灣人熱情呀!hehe

    我都有搭巴士上陽明山,行左一陣山,都係落山去北投,但有位坐喎

  2. Anonymous says:

    I came across your blog via friend's friend's link. But these Taiwan entries are so funny.

    Are there a part 3???

  3. Anonymous says:

    心表同情...
    有時啲長輩就係咁架喇...

    邪留丸~

  4. Anonymous says:

    唔..老母有人陪你就自己搵節目啦1
    浸溫泉可以自己俾錢開間房嘛1

  5. Ogake says:

    你一肚氣~
    我笑爆嘴~
    陪母親大人外遊,我都試過勞氣~ 有共鳴!

  6. Sun Sun says:

    唔知咁樣講你會唔會舒服d, 我幾年前試過同阿爸阿媽一齊去美國西岸玩, 我全程都西晒面, 因為佢地由第一日就做盡所有失禮嘢, 等同於我地成日見到嗰d自由神大鬧香港行為, 我嗰時重大大聲話以後都唔會同佢地一齊去旅行, 近年老爸身體差咗, 行動唔係咁方便, 可能以後都無再一齊去旅行嘅機會, 回心一諗, 佢地年輕時無我地咁好彩可以週圍去, 見識外國機會無我地咁多,未必係佢地專登做一d嘢嚟玩嘢, 可能你今日未諗得通, 但終有一日你就會體諒.

  7. 陳娃 says:

    naruto: 台灣人係要面!!

    匿名1: yes part3 is coming

    邪留丸:多謝 @_@.

    匿名2:老母點名要我陪. 另果日我唔記得帶銀包

    ogake:難得你咁忙都有空笑爆咀. 多謝
    我等睇你個無能同事blog wo

    sun sun: 唉 . 你講既我何嘗唔明. 我都知我老母好想一家人去旅行. 我都盡量忍架啦..無乜黑面. 我只係覺得難得一家人去旅行就無為慳啦..

Leave a Reply