早前看新聞說有對夫婦因為太太對精液敏感, 行房時比火燒更痛, 於是無法生育小孩. 由於兩人均為天主教徒, 不能接受人工授孕, 於是兩人決定領養小孩云云.

想起之前看angles and demons. 坐輪椅的老科家小時患重病醫生想為他落藥, 但其父母堅持天主一定會拯救他, 一味只堅持祈禱. 最後小朋友變成半身不遂, 父母只是感嘆這是天父的孝驗以及祈禱力量不足.

又想起另一個佛家故事. 兩僧一老一少渡河時遇一妙齡少女. 因為水流喘急少女要求老僧幫忙. 老僧二不話說, 便抱著著她橫渡了. 事後少僧苦苦思良, 最後忍不住問老僧 "出家人不是戒女色嗎?" 老僧答道"我早把她放下了, 你還沒有放下嗎?"

我相信每個宗教主旨都是導人向善的, 所以因此衍生許許多多的規矩;不可以吃人肉啦, 去完廁所要洗手啦.. 等等. 我有時會想這何來那麼多規距? 到底是根據什麼而訂的? 這些規矩背後的意義又是什麼? 我們該當如何理解當中意思? 大家又用著什麼準則去理解那些字句? 照字面解呢? 定係自我解拆其解深層意義? "女色"一個字你會點介定呢? 還是由最高領導人詮釋? 最高領導人會否錯摸了神的意旨?

用某些古老規去解釋新事物又是否恰當?? 聖經是千百年前編成的, 那時應該沒有人工授孕吧? 聞說反對人工授孕的理由為違反自然. 那打防疫注射又算不算呢?(打病毒入身體wo) 食panadol又算不算呢? (panadol好多chemical wo).

我無意冒犯任何宗教, 只是道理說不清但又要人(甚至要其他人)去相信,
我覺得, 好匪夷所思 (同埋好陰公!)

3 Responses so far.

  1. naruto says:

    我有時會諗,如果真係有神,都係導人向善;

    其實天主,觀音,佛,師尊。。。等等會唔會係同一個人呢?

    另外想問:邊個宗教嘅規矩有去完廁所要洗手?

  2. Anonymous says:

    所有宗教都由後人加上社會人士意願傳落去, 所以唔同時代有唔同演繹, 我唔會深信一個宗教, 只要與自己理念接近就夠!(心安理得)
    朱朋

  3. 陳娃 says:

    naruto
    唔係 我反而相信宇宙就係神. 我只係覺得以前有唔同人摸到個宇宙定律, 於是創左宗教 ..

    朱朋
    大家都用自己意思definie宗教. 好弊.
    其實劉三好就係最好既神. 說好話做好事存好心.. 夠啦.. 我講真

Leave a Reply